Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@13:45:52 GMT

جشنواره فروش آثار امام خمینی(س) با 20 درصد تخفیف

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۶۵۶۱

جشنواره فروش آثار امام خمینی(س) با 20 درصد تخفیف

مدیرعامل انتشارات عروج اعلام کرد که این انتشارات از 15 مرداد به مدت یک ماه جشنواره فروش برگزار می کند و تمامی مکتوبات مربوط به حضرت امام در این جشنواره با 20 درصد تخفیف ارائه می شود.

علی یوسفی در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص این جشنواره اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را «جهش تولید» نامگذاری کرده اند و همه باید دست به دست هم بدهیم که این موضوع محقق شود و در حد یک شعار باقی نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا از آن جایی که این جهش در بخش فرهنگی نیز این جهش باید ملموس باشد، تصمیم گرفتیم سهمی در این موضوع داشته باشیم.

مدیرعامل انتشارات عروج تصریح کرد: به دلیل عدم برگزاری نمایشگاه کتاب و شرایط کرونایی کشور، تصمیم گرفتیم که با همکاری همه معاونت های مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) جشنواره فروش برگزار کنیم و علاوه بر 10 عنوان کتاب چاپ اول و حدود 30 عنوان کتاب که در سال جاری تجدید چاپ شده، همه آثار منتشر در انتشارات عروج را به مدت یک ماه از 15 مرداد تا 15 شهریور ماه با شرایط ویژه در اختیار مردم بگذاریم. البته اگر با استقبال مردم مواجه شویم، این زمان قابل تمدید است.

وی افزود: با توجه به شرایط سخت اقتصادی مردم، ما در عروج سعی داریم که کتاب ها را با قیمت مناسب در اختیار مردم بگذاریم تا به تمام آثار منتشر شده حضرت امام سهولت دسترسی داشته باشند. به همین منظور در طول این جشنواره کتاب های انتشارات عروج را با 20 درصد تخفیف ارائه می دهیم. البته سعی کرده ایم با انتشارات های دیگر نیز در این زمینه همکاری داشته باشیم و تاکنون حدود 10 انتشارات با ما اعلام همکاری کرده و کتاب های پر فروش خود را در اختیار ما قرار داده اند که در این جشنواره عرضه کنیم.

یوسفی تأکید کرد: انگیزه اصلی این جشنواره همان هدف اصلی انتشارات عروج، یعنی نشر و ترویج افکار و اندیشه حضرت امام خمینی(س) است. امسال قصد داریم این مسأله نسبت به سال های گذشته پررنگ تر و واضح تر باشد. چون ما اعتقاد داریم که مکتوبات و آثار بنیانگذار انقلاب اسلامی باید در تمام ارگان ها و سازمان های کشور و منازل مردم باشد؛ تا مردم با این آرمان ها و اندیشه ها آشنا شوند و راحت بتوانند استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره فروش کتاب های انتشارات عروج علاوه بر مراکز فروش این انتشارات، به صورت مجازی نیز برگزار می شود، گفت: هدف از اینکه این جشنواره به صورت مجازی هم برگزار می شود، رعایت فاصله گذاری اجتماعی است و اینکه مردم برای خرید این کتاب ها نیاز به مراجعه حضوری در نمایندگی های فروش انتشارات عروج نداشته باشند. بلکه از طریق اینترنت و فضای مجازی هم دسترسی داشته باشند و آثار را تهیه کنند.

مدیرعامل انتشارات عروج ادامه داد: برای کسانی که از طریق سایت عروج در این جشنواره شرکت کرده و کتاب خریداری می کنند، هزینه پیک برای تمام نقاط تهران تنها 10 هزار تومان است ولی برای سایر شهرهای کشور کتاب ها از طریق پست ارسال و شامل اندک هزینه پستی می شود.

آدرس فروشگاه های انتشارات عروج جهت خرید حضوری

مرکزی: خیابان انقلاب، روبروی دانشگاه تهران بین 12 فروردین و فخر رازی، پاساژ ظروفچی پلاک 1296

تلفن: 66493081

شماره 1: خیابان انقلاب، زیر پل حافظ، جنب فروشگاه برک

تلفن: 66706833

همچنین آثار چاپ شده حضرت امام خمینی(س) را می توانید [ اینجا ] ببینید.

برای خرید الکترونیکی آثار حضرت امام و منشورات مؤسسه چاپ و نشر عروج نیز می توانید به [ اینجا ] مراجعه کنید.

 

اخبار مرتبط یک ناشر: صدا و سیما و رسانه‌ها برای تبیین سیره عملی و کتاب‌های امام جدی تر عمل کنند مرامنامه اخلاقی امام خمینی (س) کتاب «مبانی عنایت و هدایت الهی از منظر صدرالمتالهین و امام خمینی(س)» منتشر شد کتاب «ازلیت فعل باری و حدوث عالم» به چاپ رسید کاریزمای تحریف شده؛ مروری برمتن های سانسور شده امام خمینی

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی آثار امام خمینی جشنواره فروش کتاب فروش کتاب با 20 درصد تخفیف سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی جشنواره فروش امام خمینی س حضرت امام کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) طی نامه‌ای خطاب به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی حمایت خود را از دانشجویان حامی فلسطین اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید علی قاسم زاده رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) طی نامه‌ای خطاب به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی حمایت خود را از دانشجویان حامی فلسطین اعلام کرد.

در متن این پیام آمده است: 

خطاب به روسای دانشگاه های ایالات متحده امریکا؛

مایلم توجه شما را به یک اصل مهم آموزش عالی جلب کنم که آزادی آکادمیک و حق آزادی بیان است، به عنوان رهبران جامعه روشنفکران، از روسای دانشگاه انتظار می‌رود که هر گونه تلاش برای سرکوب درخواست‌های عدالت را به شدت محکوم کنند.

دستگیری اخیر چندین دانشجو که شجاعانه از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده‌اند، از دانشگاه شما توسط پلیس دولتی نمونه بارز استفاده از زور توسط دولت برای خاموش کردن صداهای مخالف است که مایه نگرانی روزافزون است.

ما در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از وقایع رخ داده عمیقاً متأسف و نگران هستیم، ما شدیداً به آزادی بیان اعتقاد داریم و از هیچ گونه سرکوب یا ظلم علیه افراد یا گروه‌ها به دلیل ابراز مخالفت علیه بی‌عدالتی چشم پوشی نمی کنیم، ما به ویژه نگران دانشجویانی هستیم که به دلیل اظهار نظر علیه اقدامات ظالمانه صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین دستگیر شدند.

وضعیت فلسطین برای ما بسیار نگران کننده است و ما در همبستگی با مردم فلسطین که در ماه‌های اخیر رنج‌های زیادی را متحمل شده اند می‌ایستیم، بیش از ۴۰۰۰۰ نفر از جمله بیش از ۱۰۰۰۰ کودک در ماه‌های گذشته به طرز وحشیانه‌ای کشته شده‌اند که قلب مردم را در سراسر جهان به درد می‌آورد، ما همچنین دانشجویان را به خاطر آزادی، شرافت و جوانمردی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین تحسین می‌کنیم.

ما با همه دانشمندانی که نسبت به سانسور و تبعیض رسانه‌ای و همچنین سرکوب دانشجویان توسط پلیس آمریکا ناراحت و معترض هستند، همدردی می کنیم و می ایستیم.

ما تضعیف شأن علمی را محکوم می‌کنیم. امید است همچنان به دفاع از حقوق و عدالت دانشجویان خود و حفظ حرمت عرصه علمی و آزادی بیان ادامه دهید.

مطمئن باشید که ما این موضوع را بسیار جدی می گیریم و در کنار دانشجویان دستگیر شده شما که شجاعانه از مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کنند، می ایستیم.

با کمال احترام از شما تقاضا داریم فرصتی برای دانشجویان فراهم شود تا مخالفت خود را با اقدامات ظالمانه صهیونیست‌ها نسبت به ملت فلسطین اعلام کنند و هرگونه اقدامی که این اصول را نقض کند به موقع و مناسب محکوم شود.

با تشکر سید علی قاسم زاده، رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره)

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب