Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@17:22:28 GMT

زمان اعلام پروتکل‌های بهداشتی برگزاری مراسم محرم

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۶۶۴۷

زمان اعلام پروتکل‌های بهداشتی برگزاری مراسم محرم

محسن فرهادی روز شنبه در گفت ‌وگو با ایرنا درباره اعلام پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری مراسم عزادای ماه محرم بیان کرد: این پروتکل‌های بهداشتی در همین هفته به ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام و پس از تصویب در ستاد ملی، ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکنون جلسه‌هایی با سازمان حج و زیارت، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و جماعات، حوزه‌های علمیه و مداحان داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: قرار بر این است که جلسه‌های دیگری نیز ظرف امروز و فردا داشته باشیم و شیوه‌های مختلف برگزاری مراسم را بررسی کنیم.

فرهادی اظهار کرد: پس از جمع بندی‌ها، شیوه برگزاری و پروتکل‌های بهداشتی برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم را اعلام خواهیم کرد.

منبع: الف

کلیدواژه: برگزاری مراسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۶۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم بازیان در خصوص برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس و همچنین تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن و باشگاه پرسپولیس نیز توسط ۶ بانک (شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت) خریداری شده اند و قرار است تا پایان هفته انتقال ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مالکان آن‌ها صورت گیرد.

او در رابطه با برگزاری مجامع دو باشگاه گفت: تا زمانی که انتقال سهام به طور رسمی صورت نگیرد مجمعی برگزار نخواهد شد و پس از اینکه ۸۵ درصد سهام واگذار شود، مالکان جدید در خصوص برگزاری مجمع و همچنین تغییرات در اعضای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است