Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از سخنان اخیر ترامپ در حمله به برگزاری انتخابات با استفاده از صندوق‌های رای الکترونیک به شدت انتقاد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد شدید از اظهارات اخیر دونالد ترامپ درباره برگزاری الکترونیک انتخابات، تاکید کرد: ترامپ به دنبال تضعیف مشارکت رای دهندگان در انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حملات ترامپ به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک آن هم در بحبوحه شیوع ویروس کرونا و پیشنهاد وی برای به تعویق انداختن انتخابات نوامبر، بخشی از تلاش های او برای ایجاد سردرگمی و تضعیف مشارکت رای دهندگان است.

پلوسی: ترامپ تنها موجب بدتر شدن مشکلات می‌شود

 

پلوسی در مصاحبه با شبکه سی‌ان‌ان اظهار داشت: رفتارهای اخیر ترامپ به این دلیل است که هرچه مردم بیشتر این گونه حرف ها را بشنوند، برای مشارکت در انتخابات دلسردتر خواهند شد. سخنان اخیر ترامپ مانند دفن کردن دموکراسی است و او هر روز عزت و بزرگی ریاست جمهوری را دفن می کند.

ترامپ روز پنجشنبه با طرح ادعای تقلب احتمالی و ناسالم بودن انتخابات، برگزاری انتخابات از طریق الکترونیکی را رد کرد و خواستار تعویق انتخابات 2020 میلادی شده است.

ترامپ با انتشار توئیتی نوشت: با روش رای گیری از طریق پست الکترونیکی، در سال 2020 میلادی شاهد غیردقیق ترین و جعلی ترین انتخابات در تاریخ خواهیم بود.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 بیشتر بخوانید... پلوسی: ترامپ تنها موجب بدتر شدن مشکلات می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پلوسی: ترامپ تنها موجب بدتر شدن مشکلات می‌شود پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های عربی ۲ ورود جنگنده‌های ترکیه به جمهوری آذربایجان ۳ عراق|الکاظمی: به آمریکا گفتیم به حضور نظامی شما نیازی نداریم/ انتخابات ۶ ژوئن ۲۰۲۱ برگزار می‌شود ۴ درگیری شدید گروه‌های نیابتی امارات و عربستان در جنوب یمن با وجود «توافق جدید ریاض» ۵ حادثه برای زره‌پوش آبی-خاکی نیروی دریایی آمریکا یک کشته و ۸مفقود بر جا گذاشت ۶ عراق|گفت‌وگوی صالح با سران کشورهای عربی و اسلامی/ زمان سفر الکاظمی به عربستان و آمریکا ۷ پامپئو به کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا احضار شد ۸ درگیری‌ در مرزهای افغانستان و پاکستان/ ۲۲ نفر کشته شدند مهمترین اخبار بین الملل تحلیل رادیو چین از رزمایش اخیر سپاه؛ پایگاه‌های آمریکا در تیررس موشک‌های ایران هستند عراق|الکاظمی: به آمریکا گفتیم به حضور نظامی شما نیازی نداریم/ انتخابات ۶ ژوئن ۲۰۲۱ برگزار می‌شود درگیری شدید گروه‌های نیابتی امارات و عربستان در جنوب یمن با وجود «توافق جدید ریاض» برخورد مرگبار دو هواپیما در ایالت آلاسکا/ یک قانونگذار آمریکایی کشته شد مهمترین اخبار تسنیم گفتگوی رؤسای جمهور ایران و عراق| تأکید روحانی بر لزوم تلاش برای توسعه مناسبات و همکاری‌های دو کشور تحلیل رادیو چین از رزمایش اخیر سپاه؛ پایگاه‌های آمریکا در تیررس موشک‌های ایران هستند عراق| شیخ خزعلی: هدف پروژه صهیونیستی ــ آمریکایی ــ اماراتی نابودی حشد شعبی است واکنش مداحان به سخنان رهبر انقلاب درباره عزاداری محرم/ فرمایش رهبری فصل‌الخطاب است پاکستان نیروهای نظامی افغانستان را به آغاز درگیری‌های مرزی متهم کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترین اخبار بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا گفته است که در صورت انتخاب مجدد، کمکی به اوکراین اختصاص نخواهد داد، مگر اینکه اروپا نیز بودجه‌ای برای کمک به این کشور اختصاص دهد.

رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با مجله تایم گفت: "اگر اروپا به اندازه مبالغی که آمریکا برای کمک به اوکراین متحمل می‌شود، ما نیز پرداخت نخواهم کرد. اگر اروپا نپردازد، پس چرا ما باید پرداخت کنیم. "

در ۱۰ فوریه، ترامپ که متقاضی نامزدی ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه است، در گفتگو با هواداران خود در کارولینای جنوبی، از یکی از دیدارهایش با رهبران کشور‌های عضو ناتو در زمانی که رئیس جمهور آمریکا بود گفت. به گفته وی، سپس یکی از همکاران خارجی وی از او پرسید که آیا ایالات متحده آماده است تا در صورت تهدید احتمالی روسیه و در صورت عدم پرداخت کمک مالی به ناتو، ایالات متحده از این اتحاد دفاع کند. ترامپ پاسخ داد که از چنین اتحادی دفاع نخواهد کرد و علاوه بر این، روسیه را تشویق خواهد کرد تا هر کاری که می‌خواهد انجام دهد. رئیس جمهور سابق مشخص نکرد که این مکالمه چه زمانی و در کجا انجام شده است.

روسیه بار‌ها موضع خود را در مورد وضعیت پیرامون اوکراین در سطوح مختلف نشان داده است. همانطور که ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه پیشتر اشاره کرد، مسکو همیشه برای حل دیپلماتیک بحران آماده بوده و می‌ماند و آماده پاسخگویی به پیشنهادات واقعا جدی است، در حالی که رژیم کی‌یف مذاکرات با روسیه را قطع و ممنوع کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف