Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@03:05:55 GMT

چرنوبیل و تاج پیشتاز در کسب جوایز

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۷۲۵۲

چرنوبیل و تاج پیشتاز در کسب جوایز

شب گذشته مراسم مجازی اهدا جوایز بفتا تلویزیونی ۲۰۲۰ انجام شد و سریال‌های چرنوبیل و تاج بیشترین جوایز را کسب کردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بفتا بزرگ‌ترین مراسم اهدای جوایز تلویزیونی است و جز معدود رویدادهایی است که علی‌رغم شیوع ویروس کرونا در یک برنامه مجازی ۹۰ دقیقه‌ای برگزیدگان خود را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم ریچارد آیودی به عنوان میزبان مراسم جوایز بفتای تلویزیونی ۲۰۲۰ در استودیو حضور یافت و برندگان از خانه و به صورت آنلاین جوایز خود را دریافت و از طریق دوربین‌های تلفن‌های خود چند کلامی صحبت کردند.

سریال محبوب "چرنوبیل" با ۱۴ نامزدی و "تاج" و "فلی‌بگ" هر کدام با هفت نامزدی از امیدهای اصلی کسب جوایز بودند.

طببق انتظارات جایزه بهترین مینی سریال به "چرنوبیل" رسید و "تاج" نیز به عنوان بهترین سریال درام شناخته شد.

شیان کلیفورد برای «فلی‌بگ» به عنوان بهترین بازیگر زن نقش کمدی و جیمی دیمتریو برای « Stath Lets Flats » به عنوان بهترین بازیگر مرد در همین بخش انتخاب شد.

جارد هریس بازیگر نقش اصلی سریال "چرنوبیل" نیز جایزه بهترین بازیگر را برد. گلندا جکسون نیز برای بازی در "الیزابت گم شده" به عنوان بهترین بازیگر نقش اصلی زن شناخته شد.

همچنین جو آبسالم برای "یک اعتراف" بهترین بازیگر مرد نقش مکمل و هلن بیهان برای «فضیلت‌ها» بهترین زن نقش مکمل شدند. ادریس البا هم جایزه ویژه این دوره از جوایز بفتا را از آن خود کرد.

منبع: گاردین

کد خبر 436510

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جوایز بفتا بفتا جشنواره سینمایی مینی سریال چرنوبیل فیلم چرنوبیل سریال چرنوبیل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق عنوان بهترین بهترین بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود

بازی در سریال «نون خ» اولین تجربه بازیگری صهبا شرافتی به شمار می‌رود. این بازیگر جوان در فصل دوم سریال به جمع بازیگران اضافه شد و توانست با نقش روناک در میان مردم شناخته شود. ویژگی‌های کاراکتر و بازی فوق‌العاده شرافتی، «روناک» را به یکی از شخصیت‌های محبوب و متفاوت سریال «نون خ» تبدیل کرد.این بازیگر جوان می‌گوید بازخورد‌ها و واکنش‌های مردم در کوچه و خیابان نشان می‌داده که چقدر روناک سریال «نون خ» را دوست دارند. 

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک درباره فصل پنجم نون خ گفت: در پیش تولید بودیم که اعلام کردند که من در فصل پنجم قرار است راننده یک مینی بوس باشم و برای من چالش برانگیز بود.فصل پنج خیلی برایم سخت بود. من گواهینامه پایه دو نداشتم و اولین بار بود که سوار مینی بوس می‌شدم و رانندگی می‌کردم. خیلی استرس داشتم البته لذت آن هم بیشتر بود.

او ادامه داد: داستان روناک از قسمت ۱۰ بیشتر شد و در قسمت‌های ابتدایی بیشتر بحث رانندگی بود و فراز و نشیب بیشتری برای شخصیت روناک در فصل پنجم داشتیم.

شرافتی درباره کارهای اخیر خود عنوان کرد: در این مدت چند پیشنهاد داشتم که هنوز نهایی نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)