Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروان غفوری رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، از اجرای طرح ساماندهی خاک ونخاله‌های ساختمانی خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح مالکان ماشین آلات حمل نخاله‌های ساختمانی جهت مجوز فعالیت از ۱۱ الی ۲۳ مرداد ماه سالجاری نسبت به تشکیل پرونده ودریافت کد فعالیت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج اظهار داشت: یکی از مشکلات سطح شهر که باعث نازیبایی فضا‌های بصری شهر می‌شود تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله ساختمانی در معابر فرعی و ورودی‌های سطح شهر است.

غفوری گفت: سایت دفن زباله واقع در کلیک جهت تخلیه خاک ونخاله در نظر گرفته شده که متاسفانه برخی از ماشین آلات حمل نخاله‌های ساختمانی به جای تخلیه در این سایت در مکان‌های غیرمجاز اقدام به تخلیه خاک ونخاله‌های ساختمانی می‌کنند.

او گفت: در راستای رفع مشکلات انباشت نخاله ساختمانی در معابر سطح شهر این سازمان نسبت به واگذاری بحث ساماندهی خاک و نخاله ساختمانی به پیمانکار اقدام نمود.

غفوری بیان کرد: پیمانکار اجرای این طرح موظف است به صورت شبانه روزی در سطح شهر نظارت داشته باشد تا ماشین آلات حمل خاک و نخاله به صورت غیرمجاز اقدام به تخلیه خاک و نخاله در معابر ننمایند.

او اعلام کرد: کلیه ادارات دولتی، پیمانکاران ساختمانی، تاسیساتی و راهسازی مالکان ماشین آلات حمل خاک ونخاله‌های ساختمانی (کامیون، کامیونت، وانت، بیل مکانیکی و لودر) باید جهت مجوز فعالیت به منظور کنترل و ساماندهی ماشین آلات حمل و برداشت نخاله‌های ساختمانی و عمرانی ثبت نام کنند.

غفوری خاطر نشان کرد: مالکان ماشین آلات نخاله‌های ساختمانی و عمرانی از ۱۱ تا ۲۳ مرداد ماه سالجاری به سازمان پسماند واقع درخیابان امام (ره) روبری اداره کمرگ مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام و کد مجوز فعالیت حمل خاک و نخاله را دریافت نمایند.

او تصریح کرد: ماشین آلاتی که ثبت نام نکنند و کد فعالیت اخذ ننمایند اجازه فعالیت و حمل خاک و نخاله ساختمانی را نخواهند داشت.

غفوری گفت:کسانی که به صورت غیرمجاز و شبانه اقدام به تخلیه خاک و نخاله در معابر نمایند نیز پس از مستندسازی توسط پیمانکار و ارجاع به راهنمایی و رانندگی بار اول جریمه و به در صورت تکرار خودرو آن‌ها توقیف و اعمال قانون خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج از شهروندان هم در خواست نمود: در صورت مشاهد تخلیه نخاله ساختمانی در معابر شهری ضمن یادداشت شماره پلاک خودرو و در صورت امکان عکس از تخلیه غیر مجاز گرفته و با شماره تماس ۵ - ۳۳۱۷۶۶۰۳ مراتب را اطلاع دهید.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری سنندج پسماند شهرداری نخاله های ساختمانی نخاله ساختمانی ماشین آلات حمل خاک و نخاله تخلیه خاک حمل خاک سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر

به گزارش همشهری آنلاین، داود گودرزی درباره سگ‌های ولگرد و بدون صاحب در شهر تهران گفت: ۱۲ تیم خودرویی در تهران و به ویژه حاشیه شهر در بحث جمع آوری حیوانات موزی و سگ های بدون صاحب مسئولیت دارند و فعال هستند.

او ادامه داد: این تیم ها از طریق تماس و شکایات مردمی با سامانه ۱۳۷ و البته گشت های خودشان اقدام به جمع آوری سگ های بدون صاحب می کنند.

به گفته گودرزی، روزانه ۴۰ تا ۵۰ سگ بدون صاحب در تهران جمع آوری و همه آنها به نقاهتگاه کهریزک (آرادکوه) منتقل می شوند.

گودرزی در مورد نحوه نگهداری و پذیرش این سگ‌ها نیز گفت: سگ‌ها در این نقاهتگاه ابتدا توسط دامپزشک معاینه می‌شوند و پس از شناسایی سگ های بیمار، نسبت به معالجه اقدام می شود.

او یادآور شد: سگ‌های سالم هم به تفکیک نر و ماده در قفس‌های مخصوص خود در این مرکز نگهداری می‌شوند و رهاسازی سگ‌های بدون صاحب تخلف است.

گودرزی ادامه داد: در گذشته اقدام به پلاک کوبی و عقیم سازی سگ های بدون صاحب می شد و در نهایت رها سازی صورت می گرفت، اما طبق قانون و دستورالعمل ابلاغی محیط زیست رهاسازی سگ های بدون صاحب تخلف است از این رو ما فقط به هنگام واگذاری این سگ ها به اشخاص واقعی اقدام به عقیم سازی و پلاک کوبی می کنیم.

مدیرکنترل حیوانات مضر شهری یادآور شد: همچنین به هنگام واگذاری از صلاحیت فرد داوطلب برای نگهداری مطمئن می شویم و پس از تزریق واکسن هاری و صدور شناسنامه بهداشتی این واگذاری به اشخاص حقیقی به طور مثال برای نگهبانی سگ در گاراژ، باغ یا کارخانه ها انجام می شود.

او این را هم گفت که شهرداری فقط نقاهتگاه کهریزک را برای نگهداری سگ های بدون صاحب دارد و بقیه اماکن نگهداری دست حامیان حیوانات است.

به گفته گودرزی، بیشتر هزینه نگهداری سگ های بدون صاحب توسط خیران و حامیان حیوانات تامین می شود.

او همچنین ادامه داد: هم اکنون نقاهتگاه آرادکوه ۲ هزار ظرفیت دارد که توسعه آن را شروع کرده ایم و ۲ هکتار زمین برای این امر اختصاص یافته که سال بعد این ظرفیت تا ۸ هزار قلاده می رسد.

گودرزی افزود: تعداد سگ های بدون صاحب ۱۰ هزار قلاده تخمین زده می شود درحالی که ما سال آینده فقط تا ۸ هزار قلاده ظرفیت پذیرش و نگهداری خواهیم داشت.

او ساماندهی سگ های بدون صاحب را در گرو همکاری مردم دانست و توصیه کرد: شهروندان از غذارسانی بی رویه به این حیوانات خودداری کنند و باید آگاهی آنها را در این زمینه بالا برد.

گودرزی همچنین هشدار داد: شهروندان نباید به صفحه های مجازی متعدد که با ادعای حمایت از حیوانات فعالیت دارند، اعتماد کنند تا ما بتوانیم ساماندهی را به نتیجه برسانیم.

او تاکید کرد: خیلی از غذارسانی های نابجا و از سردلسوزی به سگ های بدون صاحب و البته منفعت و درآمد صاحبان برخی از این صفحه های مجازی باعث شده نتوانیم در کوتاه مدت به هدف گذاری خود که ساماندهی یکساله سگ های تهران است، برسیم.

کد خبر 848346 منبع: ایرنا برچسب‌ها شهرداری سگ بدون صاحب فضاى مجازى

دیگر خبرها

  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌