Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان کردستان گفت: در اوج بیماری کرونا که همه جا تعطیل بود، سالن را برای الناز باجلانی باز کردند ولی حاضر نشد تمرین کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاهو جوانمردی در خصوص صحبت‌های عجیب الناز باجلانی وزنه‌بردار دختر شهرستان کامیاران که گفته بود مسئولان ورزش استان از او هیچ حمایتی نکردند، اظهار داشت: بخاطر تمرین وزنه‌برداران خانم در کامیاران، از طریق اداره کل ورزش و جوانان کردستان، 7 هالتر استاندارد ویژه بانوان را تهیه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر این دختر، درگیری فیزیکی با رئیس وقت هیأت شهرستان داشت ولی با وجود مشکلات فراوانی که ایجاد کرده بودند، از او حمایت کردیم. با مسئول سالن این شهرستان نیز هماهنگی به عمل آوردیم تا در زمان‌های دلخواه‌ش و شرایط ایده آل، تمرین خود را ادامه دهد. در این مدت که وزنه برداری بانوان راه اندازی شده، هرگونه حمایت را از این وزنه‌بردار داشتیم؛ در حالی که رئیس وقت هیأت شهرستان از من دلگیر شد که چرا اینقدر از وی حمایت می‌کنم.

وی افزود: از افرادی که مخالف حمایت از الناز باجلانی بودند، خواستم که بگذارند تمریناتش را با خیال راحت ادامه دهد و او را وارد خصومت و کینه‌های گذشته نکنند. مادر باجلانی اصلا وزنه‌بردار نبود ولی به عنوان عضو کادر فنی تیم بانوان استان، او را در تیم قرار دادیم تا الناز بهترین شرایط را برای فعالیت در وزنه برداری داشته باشد. بین او و دیگر وزنه برداران فرق گذاشتیم و حمایت خاص از او شد.

جوانمردی با اشاره به اینکه همه کار برای او انجام دادیم تا بدون استرس و دغدغه تمرین کند، عنوان کرد: الناز باجلانی گفته هیچ حمایتی از من نشده و فقط موقع مدال آوری سراغ من می‌آیند. او کار خاصی برای وزنه برداری استان انجام نداده است. مدال‌هایش فقط در سطح کشوری است و هیچ مدال بین‌المللی نگرفته اما در سال قبل مبلغ 9 میلیون تومان به این وزنه بردار پاداش اهدا شده. بعد از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا که هیچ مدالی کسب نکرد 500 هزار تومان، بعد از قهرمانی کشور یک میلیون تومان، به دلیل حضور در اردوی تیم ملی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان یک میلیون تومان، کمک هزینه 2 و نیم میلیون تومان، بعد از المپیاد یک میلیون تومان، پایان سال 98 هم سه میلیون تومان کمک هزینه دریافت کرده است.  

رئیس هیأت وزنه برداری کردستان با اشاره به اینکه اداره ورزش کامیاران، این وزنه بردار را خیلی حمایت کرد، یادآور شد: در اوج بیماری کرونا که همه جا تعطیل بود، سالن را به خاطرش باز کردند ولی حاضر نشد تمرین کند. وقتی سالن و امکانات برای تمرین مهیاست، دلیلی ندارد هالتر را در اختیار وزنه‌بردار بگذاریم تا در طبقه دوم خانه 40 متری  وزنه بزند. کدام مسئولی حاضر می شود اموال بیت المال را که با کلی دردسر تهیه شده، در اختیار یک شخص بگذارد؟ با عقل جور درنمی‌آید که این امکانات بین ورزشکاران تقسیم شود. به طور مثال اگر یک قهرمان المپیک امکاناتی را طلب کند، حق می‌دهم که تجهیزات را در اختیارش قرار دهیم ولی در صورتی که سالن باز نباشد.

پیشکسوت وزنه برداری ایران ادامه داد: چه دلیلی دارد یک هالتر که حق همه وزنه برداران است را فقط به یک نفر بدهیم؟ اگر مشکلی برایش پیش بیاد، از من ایراد نخواهند گرفت که چرا گذاشتید در خانه تمرین کند؟ دلیلی ندارد این وزنه بردار که سن زیادی ندارد، این همه تمرین اختصاصی و شخصی داشته باشد.

جوانمردی با اشاره به اینکه چند ماه پیش با پدرش تماس گرفتم ولی جواب تلفنم را نداد، خاطر نشان ساخت: از مربیان هیأت کامیاران پیگیر تمرینات و شرایط باجلانی شدم که مشکلی برای تمرین نداشته باشد ولی گفته بود؛ فعلا ترجیح می دهم استراحت کنم. در این شرایط، دختران وزنه بردار در سالن تمرین می‌کنند و سالن باز است و این نشان می دهد که می‌خواهیم حمایت کنیم. طی دو سال، حمایت‌هایی ویژه ای از الناز باجلانی داشتیم اما او حتی در روز برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت استان، شان مجمع را حفظ نکرد و غایب بود. مشکل اصلی این است که همیشه خودش و پدرش برای آینده ورزشی‌اش تصمیم می‌گیرند که این مسابقه را نرود یا برود.

منبع: فارس

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: وزنه بردار الناز باجلانی وزنه برداران میلیون تومان وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی

رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عامل قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل، خبر داد.

به گزارش مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میان‌سالی در خانه‌اش خبر دادند.

وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می‌کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با توجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیر مراحل قانونی به زندان اعزام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قتل مادر و خواهرزن برای تصاحب ارثیه میلیاردی / دستمزد 4.5 میلیاردی برای اجیر قاتل قتل مادر به دست پسر ورزشکار دستگیری عامل قتل خانوادگی در کرج

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم