Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@23:27:35 GMT

ایلام پایلوت اجرای طرح ورزش در همسایگی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۷۴۵۲

ایلام پایلوت اجرای طرح ورزش در همسایگی شد

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان ایلام، گفت: به دلیل شیوع کرونا و کم تحرکی مردم طرح ورزش در همسایگی کلید خورد که ایلام پایلوت اجرای طرح ورزش در همسایگی است.

سعید خسروی‌نژاد رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با بیان اینکه اولویت اجرای طرح ورزش از مجتمع‌های مسکونی آغاز می‌شود، گفت: شیوع بیماری کرونا، اجرای محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی موجب کم تحرکی در مردم شده است و با اجرای این طرح بستر ورزش کردن فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه فدراسیون ورزش‌های همگانی ۷ استان را به عنوان پایلوت اجرای این طرح معرفی کرده است، افزود: استان ایلام نیز یکی از این استان‌ها بوده و بعد از موفقیت در مرکز استان آن را به شهرستان‌ها نیز تعمیم خواهد داد. 

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان با اشاره به شرایط ویژه کشور و جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا و کم تحرکی و دوری از ورزش به علت ممنوعیت استفاده از اماکن ورزشی، اظهار داشت: اجرای این طرح برخی خلاهای موجود را پوشش خواهد داد. 

خسروی‌نژاد ادامه داد: مربیان ورزشی در روزها و ساعت‌هایی که در مجتمع‌ها حضور پیدا کرده و مردم می‌توانند در خانه، تراس یا حیاط مجتمع و در فضای آزاد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی ورزش کنند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی اقداماتی که انجام می‌گیرد با هماهنگی ستاد پیشگیری از کرونای استان بوده و در صورت موفقیت طرح توسعه پیدا می‌کند. 

خسروی‌نژاد یادآور شد: اجرای این طرح از 18 مرداد ماه سال جاری آغاز و تا 13 آبان ماه ادامه خواهد داشت.  

انتهای پیام/970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام ورزش ورزشی بیماری طرح ورزش پایلوت ورزش های همگانی اجرای این طرح طرح ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و جمع زیادی از مردم شهر یاسوج در آخرین روز هفته سلامت که باشعار سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی نامگذاری شده بود مسیر امامزاده عبدالله (ع) تا آبشار یاسوج را پیاده روی کردند.
در این همایش به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان این مراسم با گرامیداشت هفته سلامت، این مناسبت را فرصت مغتنمی برای یادآوری نعمت سلامتی برشمرد و گفت: مراقبت از سلامتی، قدردانی از این نعمت بزرگ خدادادی است که همواره باید مدنظر قرار دهیم. 
جاودان سیرت با بیان اینکه ورزش همگانی یکی از پایه های اصلی سبک زندگی سالم است و باید به روش های مختلف این فرهنگ در جامعه نهادینه شود افزود: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها که با هدف تقویت سلامتی و افزایش نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی شده در تحقق رسالت حرفه‌ای و خانوادگی خود نیز موفق باشیم. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • گزارش|سفر رئیسی به پاکستان؛ تثبیت سیاست همسایگی