Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، ضمن تشکر از هم استانی ها که در هفته های اخیر از ماسک استفاده کردند از آنان خواست فاصله گذاری فیزیکی را بیشتر رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،حسین فرشیدی افزود: با بررسی‌های انجام شده ۹۰ درصد هم استانی‌ها از ماسک استفاده می‌کنند.

وی عنوان کرد: شهرستان بوموسی همچنان تنها شهرستان سبز در کشور است، شهرستان بشاگرد سفید، شهرستان‌های سیریک و بستک زرد، بندرخمیر نارنجی و بقیه شهرستان‌ها قرمز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرشیدی با اشاره با فرارسیدن ایام محرم گفت: برگزاری مراسم‌ها در شهرستان‌های قرمز، نارنجی و زرد به صورت مجازی برگزار و در دیگر شهرستان‌ها با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی از هم استانی‌ها خواست از پخت غذای نذری در این ایام خودداری کنند و به جای آن ماسک برای افراد نیازمند تهیه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: وضع استان در پیشیگری از ویروس کرونا نسبت به دو هفته قبل بهتر شده است ولی این به معنای این نیست که خطر برطرف شده و افراد دستور العمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استفاده از ماسک فاصله گذاری فیزیکی شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به افتتاح ۸۰۰ کلاس درس در سال گذشته گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که‌ موجب ارتقای سرانه فعلی فضای آموزشی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به مناسبت هفته معلم در جمع خبرنگاران با گرامیداشت این هفته اظهار داشت: در این هفته پیش‌بینی شده که بالغ بر 3700 برنامه در سطح مدارس، مناطق و استان برگزار کنیم که مهم‌ترین برنامه زنگ سپاس معلم خواهد بود.

وی افزود: این برنامه روز 11 اردیبهشت در سراسر استان در همه مدارس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی نیز جزو دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: حضور معلمان نمونه استانی در برنامه ملی و اجرای چند برنامه متنوع برای فرهنگیان در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی دیگر برنامه‌های هفته معلم استان هرمزگان است.

وی با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی استان بر اساس متوسط استانی در حال حاضر 5.2 متر مربع است تصریح کرد: ما در بهمن و اسفندماه سال گذشته 800 کلاس درس را مورد بهره برداری قرار دادیم که سبب شد سرانه شهرستانی نیز به میزان استانی برسد.

قویدل گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده نیز بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان پیش‌بینی شده که‌ این عدد ارتقا خواهد یافت و سرانه آموزشی ارتقا خواهد یافت.

.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم