Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@19:56:08 GMT

انتقاد یک استقلالی از انتخاب پرویز مظلومی

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۷۵۵۴

انتقاد یک استقلالی از انتخاب پرویز مظلومی

منصور رشیدی، پیشکسوت فوتبال گفت: اگر جای مسئولان فدراسیون فوتبال بودم، مربی جوان‌تری برای هدایت تیم فوتبال جوانان انتخاب می‌کردم.

به گزارش مشرق، منصور رشیدی درباره مصاف امشب (شنبه) تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: استقلال در چند دیدار گذشته پستی و بلندی‌های زیادی داشت و بازیکنان هماهنگ نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی دو بازی نیز با اینکه تیم‌شان ناقص بود، انتظار می‌رفت امتیازات خوبی کسب کنند، اما این اتفاق نیفتاد و بد بازی کردند. دیدار قبلی مقابل پارس جنوبی جم اما، شرایط تیم بهتر شد و خوب بازی کردند.

وی افزود: سپاهان از نظر مهره یک تیم کامل است، حتی اگر چند بازیکن تیمش را در اختیار نداشته باشد. از نظر من، دیدار استقلال و سپاهان بازی زیبا و قشنگی می‌شود. هر تیمی هم از موقعیت‌هایش استفاده کند برنده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

تمام ستاره‌های مشترک استقلال و سپاهان

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه نبود امیر قلعه‌نویی روی نیمکت سپاهان چقدر تأثیرگذار خواهد بود، تصریح کرد: صد در صد نبود قلعه‌نویی روی نیمکت سپاهان تأثیر می‌گذارد، چرا که او مربی بزرگ و کاردان است. بازیکنان داخل زمین باید دستورات او را یاد گرفته باشند و در زمین پیاده کنند، اما نبود قلعه‌نویی در نتیجه بازی می‌تواند تأثیرگذار باشد.

رشیدی در خصوص انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: مظلومی مربی کارکشته و باتجربه است. او سال‌های زیادی در استقلال و لیگ برتر مربیگری کرده است، اما اگر جای مسئولان فدراسیون فوتبال بودم، مربی جوان برای هدایت این تیم انتخاب می‌کردم. مظلومی باتجربه است و شاید بتواند از عهده این کار بربیاید. باید دید دستیاران او چه کسانی خواهند بود و چطور کار را پیش می‌برد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین سپاهان اصفهان استقلال پرویز مظلومی منصور رشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس هفته گذشته در شرایطی برابر سپاهان متوقف شد که این شانس را داشت تا با پیروزی در این مسابقه به صدر جدول صعود کند. اسماعیل حلالی، پیشکسوت پرسپولیس، درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت تاثیر شکست مقابل آلومینیوم قرار داشت که ما دو بار جلو افتادیم اما در نهایت در‌ پنالتی باختیم. هر چقدر هم به لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کنید، وقتی یک جام از دست می‌رود، تحت تاثیر قرار می‌گیرند. با توجه به شرایطی که در فوتبال ما وجود دارد، بچه‌ها احساسی می‌شوند و ممکن است یکی دو هفته را هم از دست بدهند.

او ادامه داد: هفته گذشته استقلال قبل از ما بازی کرده و امتیاز از دست داده بود و فرصت خوبی وجود داشت که به راحتی به صدر صعود کنیم و کار را به اما و اگر نکشانیم. از طرفی با توجه به اینکه در هفته‌های پایانی لیگ قرار داریم، استرس مسابقات روی کیفیت بازیکنان تاثیر می‌گذارد. البته در همه جای دنیا در هفته‌های پایانی کیفیت مسابقات و تیم‌ها بالاتر می‌رود و گل‌های بیشتری رد و بدل می‌شود اما در لیگ ما مسائلی از جمله تعطیلات، سازماندهی مسابقات را تحت تاثیر قرار می‌دهد و رشدی که باید وجود داشته باشد، صورت نمی‌گیرد.

حلالی با انتقاد از عملکرد پرسپولیس در این بازی افزود: ما در بازی با سپاهان در حد نام خودمان هم نبودیم و من نمی‌توانم صحبت فنی درباره این بازی داشته باشم. سپاهان در ۱۰ بازی اخیر خود یک برد آورده بود و با وجود مهره‌هایی که در اختیار دارد، شکل خوبی نداشت. این تیم در شرایطی قرار داشت که ما به لحاظ روحی روانی هم به راحتی می‌توانستیم آنها را شکست بدهیم. در هر صورت فوتبال هست و برد و باخت دارد، اما چیزی که من را اذیت می‌کند، این است که نمی‌توانیم از تمام پتانسیل خودمان استفاده کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: شانس پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی ۵۰-۵۰ است. در این مسیر، رقبای دو تیم در هفته‌های باقی‌مانده تعیین کننده نیستند و در هر صورت تمام رقبا در ۵ هفته باقیمانده تمام توان‌شان را می‌گذارند. تنها نکته مهم این است که ما با شرایط خوبی وارد مسابقات شویم، درست ترکیب بچینیم و درست از بازیکنان بازی بگیریم و بچه‌ها در روز مسابقات، مثل بازی با سپاهان نباشند و با انگیزه بالایی وارد بازی شوند. پرسپولیس در حال حاضر جام حذفی را از دست داده و من با تمام وجود امیدوارم بتواند در لیگ قهرمان شود؛ هواداران پرسپولیس به هیچ وجه دوست ندارند فصل را بدون جام به پایان برسانند و امیدوارم حداقل یک جام بگیریم.

حلالی در پایان با اشاره به شرایط استقلال و اختلاف یک امتیازی این تیم با پرسپولیس گفت: استقلال با توجه به شرایطی که داشت، خیلی بیشتر از پرسپولیس به دنبال سه امتیاز مسابقاتش بود. حواشی و اختلافاتی که در استقلال وجود داشت باعث شد آنها خیلی به نوع بازی اهمیت ندهند و فقط به سه امتیاز فکر کنند. آنها به دنبال فوتبال زیبا نبودند که این استراتژی هم قابل احترام است. از طرفی توقع هواداران این تیم هم پایین بود، اما در پرسپولیس همه به دنبال این هستند که در کنار پیروزی زیبا هم بازی کنند. با این حال من فکر می‌کنم یک امتیاز اختلاف، اهمیتی ندارد و به شادگی با یک مساوی حریف و یک برد پرسپولیس قابل جبران است.

دیگر خبرها

  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم
  • ببینید | انتقاد پیمان یوسفی از روند برکناری علی خطیر و خوشحالی مربی استقلال از این خبر روی آنتن زنده تلویزیون!