Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، تورج همتی افزود: روز گذشته (دهم مرداد) مأموران یگان حفاظت پارک ملی تندوره در پی دریافت گزارشی مبنی بر حضور شکارچیان غیر مجاز در منطقه، با کمین و ردزنی برای دستگیری متخلفان وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: ماموران درصدد متوقف کردن یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین شدند که یک قبضه اسلحه خفیف غیر مجاز و لاشه دو رأس قوچ وحشی را حمل می‌کردند ولی سرنشینان موتور با محیط‌بانان درگیر شده و با توهین و تمرد به یکی از محیط‌بانان حمله‌ور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این درگیری متخلفان با وارد آوردن ضرباتی با چوب‌دستی و سنگ محیط‌بان را به شدت مجروح کردند و وی به دلیل شکستگی دنده و دست در بیمارستان بستری شد.

هرچند ضاربان از محل حادثه متواری شدند ولی با هوشیاری ماموران، یکی از آنان که دارای سابقه محکومیت زیست‌محیطی نیز بود شناسایی شد و با هماهنگی و دستور دادستان درگز و همکاری پلیس آگاهی شهرستان، دستگیر و ضمن توقیف موتورسیکلتش تحویل پلیس آگاهی شد.

وی در خصوص وضعیت جسمی محیط‌بان مصدوم که "عظیم دانشفر" نام دارد گفت: متاسفانه این محیط بان به دلیل شکستگی دنده و دست و شدت جراحات وارده، برای درمان به مشهد اعزام شد تا تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گیرد.

پارک ملی تندوره که یکی از بزرگترین مناطق بکر و طبیعی کشور است، زیستگاهی غنی برای گونه‌های ارزشمند گیاهی و جانوری به شمار می‌رود و به بهشت پلنگ ایرانی شهرت دارد. این منطقه در محدوده شهرستان درگز واقع در شمال استان خراسان رضوی نزدیک مرز ترکمنستان در منطقه‌ای کوهستانی با صخره‌ها و تپه ماهورهای متعدد و دره‌های ژرف و پرشیب و پوشش گیاهی غنی قرار دارد.

کد خبر 536181 برچسب‌ها استان خراسان رضوی پلیس - آگاهی محیط زیست ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان خراسان رضوی پلیس آگاهی محیط زیست ایران محیط بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌گروگانگیری در شیراز

کاووس حبیبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در چهاردهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در یکی از محلات شهرستان شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان ۳ خودرو ناشناس (۸ نفر) در یکی از محلات شهرستان شیراز اقدام به ربایش مردی ۵۶ ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم‌ربایی اختلافات حساب بوده است، گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان با جدیت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچی غیرمجاز قبل از شکار در فیروزکوه
  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • توضیحات جدید پلیس از ربودن یسنا + جزئیات
  • جزئیاتی تازه از دستگیری عوامل اصلی ربودن یسنا