Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس جمهور با بیان اینکه برگزاری تجمعات همچنان ممنوع است، گفت: ۱۰ استان که در هفته‌های قبل در شرابط بسیار سخت و در پیک بیماری بودند، امروز از پیک بیماری عبور کردند. تاریخ انتشار: 10:31 - 11 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۲۵۵۱ خبرگزاری میزان -  حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اظهارداشت: ۱۰ استان که در هفته‌های قبل در شرابط بسیار سخت و در پیک بیماری بودند و امروز از پیک بیماری عبور کردند و مسیر کمتر دشواری پیش روی آن‌ها ست که با مراعات شان به سطح ثبات می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه برگزاری تجمعات همچنان ممنوع است، افزود: چند استان دیگر نیاز به همراهی و تلاش مردم دارند تا از مسئله پیک کرونا عبور کنند.   رییس جمهور عنوان کرد: تا امروز هر استانی که یک دور وارد پیک بیماری کرونا شده و عبور کرده است، دیگر ساهد پیک دوم نبوده است و امیدواریم در آینده هم اینگونه باشد و اگر مراعات مردم  اینگونه باشد در هفته‌های شاهد خبر‌های خوبی خواهیم بود.  

روحانی یادآور شد: حتما باید با فرد متخلف در زمینه پروتکل‌های بهداشتی کرونا برخورد شود و جای تردید ندارد. برای ماه محرم هم مقرراتی که می‌گذاریم که مسئولان تکایا و مساحد باید مسئولیت بپذیرند و اگر کسی که مسئول است، موارد بهداشتی  را رعایت نکرد؛ باید پاسخگو باشد و نحوه برخورد هم باید تدوین شود و در ستاد ملی تصویب شود.  

 

بیشتر بخوانید:  روحانی: اراده ایران توسعه همه جانبه مناسبات و همکاری‌های دوستانه و برادرانه با ترکیه است

 

تکمیل می شود 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن روحانی رییس جمهور کرونا پیک بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، رییس جمهور اوکراین بار دیگر خواستار تحویل تسلیحات نظامی بیشتر برای نبرد با روسیه شد.

«ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهور اوکراین روز شنبه اعلام کرد که این کشور برای دفاع هوایی به دریافت تسلیحات فوری نیاز دارد.

رییس جمهور اوکراین، پس از حمله اخیر روسیه به بخش انرژی اوکراین، گفت که اوکراین برای محافظت از شهرهای خود و تسلط بر خط مقدم به مقادیر کافی دفاع هوایی و سایر تسلیحات نیاز دارد.

زلنسکی تاکید کرد که هر کسی که به اوکراین کمک کند تا در برابر ترور روسیه بایسد، مدافع واقعی زندگی است.

قانون گذاران مجلس نمایندگان آمریکا شنبه گذشته با وجود اختلافات در تأمین کمک مالی با غلبه بر مخالفان، یک بسته قانونی کمک ۸۷ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین و رژیم صهیونیستی را در جریان یک رأی گیری گسترده دو حزبی ارائه کرد.

بر پایه این گزارش، المیادین گزارش داد که نمایندگان کنگره آمریکا با اکثریت آرا لایحه کمک ۶۰.۸۴ میلیارد دلاری واشنگتن به کی‌یف را تصویب کردند.

کد خبر 6090232

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • سخنرانی رییس‌جمهور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی آغاز شد
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد