Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه محمدبیگی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با همراهی فرماندار قزوین و رئیس دانشگاه پیام نور استان از محل برگزاری آزمون ورودی دکتری در حوزه امتحانی دانشگاه پیام نور قزوین و نحوه اجرای فرایندهای بهداشتی و پروتکل های ستاد ملی مبارزه با کرونا در این آزمون بازدید و با تعدادی از داوطلبان گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه محمدبیگی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه در این مرکز رعایت پروتکل ها صورت گرفته است، گفت: با وجود اینکه ظرفیت برگزاری حضور شرکت‌کنندگان از ۹۰۰ نفر به حدود ۴۰۰ کاهش پیدا کرده بود، با این حال حضور این تعداد نیز باید با تمهیدات خاص باشد چرا که درحال حاضر به داوطلبان و خانواده‌های آنها استرس وارد می شود؛ متاسفانه اطلاع‌رسانی ناقص و کم وزارت علوم و سازمان سنجش نیز منجر به چالش‌های بسیار در جامعه شد به گونه‌ای که استرس ناشی از آن شرکت‌کنندگان وخانواده‌های آنها را آزار داد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: سازمان سنجش و وزارت علوم باید با شفافیت با مردم سخن گفته و تمهیدات خود را در حوزه ایمن‌سازی، تامین سلامت کنکور و استانداردسازی آن تشریح کنند.

محمدبیگی یادآور شد: کمیسیون بهداشت و درمان در طی هفته‌های اخیر چندین جلسه با محوریت بررسی جوانب مختلف کرونا داشت که از جمله آنها بررسی شرایط برگزاری کنکور در شرایط کرونایی بود، نتیجه جلسات در قالب نامه‌ای از سوی ریاست کمیسیون به رئیس جمهور در 10 بند ارسال و طی آن اعلام شد کمیسیون بهداشت موافق برگزاری کنکور در شرایط بهتر و بعد از کنترل کرونا است؛ با وجود تذکرات جدی دولت و وزارت علوم تصمیم به برگزاری کنکور دکترا در شرایط فعلی گرفتند.

وی تاکید کرد: هرگونه گزارش مبنی بر تخلف و عدم اجرای پروتکل‌های بهداشتی در جلسات برگزاری آزمون باعث خواهد شد که نمایندگان وزیر علوم و تحقیقات را به مجلس فرا بخوانند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز اعلام کرد: پیگیر طرح دو فوریتی با موضوع بررسی جوانب مختلف برگزاری یا تعویق کنکور، همچنین بررسی زوایای برگزاری کنکور دکترا هستیم که در هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد./

منبع: پارسینه

کلیدواژه: برگزاری کنکور وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود

رییس سازمان سنجش با تاکید بر امنیت و سلامت کامل کنکور سراسری، از عدم قطعی اینترنت در حوزه‌های امتحانی خبر داد. پورعباس همچنین از آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی برای برگزاری این آزمون سراسری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالرسول پور عباس؛ رییس سازمان سنجش با بیان اینکه کنکور سراسری نوبت اول 1403 در امنیت و سلامت کامل برگزار می‌شود، اظهار کرد: اینترنت در هیچکدام از حوزه‌های امتحانی قطع نمی‌شود.

وی تصریح کرد: همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار الزامی است. همچنین دربِ حوزه‌های امتحانی صبح‌ها رأس ساعت 7:30 صبح و 14:00 بسته خواهد شد.

زمان دریافت کارت کنکور سراسری 1403 اعلام شد

رییس سازمان سنجش خاطرنشان کرد: در این آزمون یک میلیون و 152 هزار و 518 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

وی گفت: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح فردا پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر همان روز برگزار می‌شود؛ آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح پس فردا جمعه 7 اردیبهشت ماه در 412 شهر، 624 حوزه اصلی و 1993 حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • ۳ هزار نفر در کنکور مرحله اول خاش شرکت دارند
  • تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد
  • توضیحات زلفی‌گل در خصوص تمهیدات آزمون سراسری
  • تمهیدات لازم برای کنکور ۱۴۰۳ اندیشیده شد
  • پورعباس: حذف کنکور با تکرار آن محقق می‌شود
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
  • اینترنت در روزهای کنکور قطع نمی‌شود
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری آزمون سراسری تشریح شد