Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:58:41 GMT

هنرمندان استان تهران آموزش فنی‌ و حرفه‌ای می‌بینند

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۷۹۴۹

هنرمندان استان تهران آموزش فنی‌ و حرفه‌ای می‌بینند

«محمد خوش‌آبی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مشکلات هنرمندان در دوران کرونا نسبت به گذشته بیشتر شده است و آنان مجبور هستند شغل‌های دیگری را انتخاب کنند.

وی گفت: با استناد به این موضوع تنها راه چاره را در بستن قراردادی با سازمان فنی و حرفه‌ای دیدیم تا هنرمندان علاوه بر هنر خود، حرفه دیگری را  بیاموزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: متاسفانه هنرمندان در دوران کرونا مجبور شدند تا شغل‌های مانند مسافرکشی، دست‌فروشی و هر شغل دیگر کنار خیابانی را در پیش بگیرند اما شان و شخصیت هنرمندان با این کارها زیر سوال می‌رود. 

خوش‌آبی ادامه داد: کمیته رفاه هنرمندان انجمن نمایش استان تهران با اجرای طرح همدلی، همکاری و مشارکت از همه هنرمندان در رشته‌های مختلف دعوت می‌کند تا با حضور در دفتر انجمن نمایش استان تهران از تسهیلات ویژه رفاهی رایگان این انجمن در بخش‌های مختلف بهره جویند.

به گزارش ایرنا بسیاری از گروه‌های تئاتر استان به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سالن‌ها، فرصت اجرا و درآمدزایی خود را از دست داده‌اند. 

برچسب‌ها سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شهر تهران هنرمند تئاتر پروندهٔ خبری خسارت اقتصادی کرونا به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شهر تهران هنرمند تئاتر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور شهر تهران هنرمند تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد

سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

به گزارش ایسنا، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد شایعات مربوط به باشگاه‌داری شهرداری تهران نوشت: «با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و همچنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.»

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • پیوند سازمان فنی و حرفه‌ای با مجموعه‌های تحقیقاتی و محله محور
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد