Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیکن ایرانی شاغل در فوتبال اروپا با پیشنهادهای جدیدی مواجه شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه فاناتیک ترکیه، ادعای غافلگیرکننده‌ای در فنرباغچه مطرح شده که آن هم اقدام برای انتقال علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی تیم برایتون انگلیس است.

بر اساس این گزارش، تیم فنرباغچه ترکیه با توجه به قرارداد بلندمدت علیرضا جهانبخش با برایتون و قیمت گران این بازیکن پیشنهاد انتقال قرضی را به تیم انگلیسی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رسانه‌های پرتغال خبر دادند تیم براگا با انتقال 30 میلیون یورویی پائولینهو به وولوهمپتون انگلیس قصد دارد تا مهدی طارمی، مهاجم ایرانی ریوآوه را با پرداخت مبلغ قابل ملاحظه‌ای خریداری کند. به نظر می‌رسد پیشنهاد مالی براگا برای ریوآوه بهتر از سایر رقم‌های پیشنهادی از تیم‌ّهای مطرح پرتغال همانند بنفیکا و پورتو است.

مهدی طارمی در فصل اخیر لیگ برتر پرتغال 18 گل به ثمر رساند.

طارمی با بازیکنان تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی تمرین کرد

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط علیرضا جهانبخش مهدی طارمی بیشتر بخوانید... جهانبخش زننده بهترین گل برابتون در لیگ برتر انگلیس شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جهانبخش زننده بهترین گل برابتون در لیگ برتر انگلیس شد واژه های کاربردی مرتبط علیرضا جهانبخش مهدی طارمی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ فرحانی: داور و کمک‌هایش ۳ پنالتی و گل سالم ما را ندیدند/ ۵ اشتباه به ضرر صنعت نفت، اشتباه است؟ ۲ لیگ برتر فوتبال| فکری به دنبال هت‌تریک مقابل پرسپولیس/ جدال استقلال و سپاهان برای نایب قهرمانی در غیاب ژنرال ۳ جدول لیگ برتر فوتبال در پایان روز نخست از هفته بیست‌وهفتم؛ فرار بزرگ سایپا و صعود موقت تراکتور به رده دوم ۴ پاری‌سن‌ژرمن در ضربات پنالتی قهرمان جام اتحادیه فرانسه شد ۵ رضایی: داور مسابقه به هیچ چیز اعتقاد نداشت/ با همه حرف و حدیث‌ها فینالیست شدیم ۶ پلویی: نمی‌دانم از ملاقات کنندگان کرونا گرفتم یا از بیمارستان/ فدراسیون کشتی به صورت ویژه پیگیر کارم بود ۷ بختیاری‌زاده: می‌توانستیم صنعت نفت را شکست دهیم/ اشتباهات داوری برای هر ۲ تیم بود ۸ طرح درآمد خانوار در روستاهای مرزی استان سیستان توسط جمعی از ورزشکاران کشورمان آغاز شد مهمترین اخبار ورزشی کرونا بیخ گلوی فوتبال ایران؛ وضعیت قرمز میزبانی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲/ راهکاری برای نجات تیم ملی و باشگاه‌ها رشیدی: جای فدراسیون بودم، مربی جوان‌تری به جای مظلومی انتخاب می‌کردم/ بازی استقلال - سپاهان قشنگ و زیبا می‌شود درخشان: راه برای رفع تعلیق جودو خارج از دادگاه CAS بسته نیست اما سخت است/ بهتر است با IJF رفتار خصمانه نداشته باشیم لیگ برتر فوتبال| فکری به دنبال هت‌تریک مقابل پرسپولیس/ جدال استقلال و سپاهان برای نایب قهرمانی در غیاب ژنرال مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند گفتگوی رؤسای جمهور ایران و عراق| تأکید روحانی بر لزوم تلاش برای توسعه مناسبات و همکاری‌های دو کشور لبنان| تأکید حزب‌الله و جریان آزاد ملی بر حمایت از کشور مقابل توطئه‌های رژیم صهیونیستی تحلیل رادیو چین از رزمایش اخیر سپاه؛ پایگاه‌های آمریکا در تیررس موشک‌های ایران هستند عراق| شیخ خزعلی: هدف پروژه صهیونیستی ــ آمریکایی ــ اماراتی نابودی حشد شعبی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش مهدی طارمی علیرضا جهانبخش مهدی طارمی علیرضا جهانبخش مهدی طارمی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلأ جبران‌ناپذیر با صدایی که خاموش شد

به گزارش همشهری‌آنلاین، خبر بد حوزه ورزش و رسانه هم درگذشت استاد مسعود اسکویی بود؛ گوینده و گزارشگر قدیمی رادیو که شاید خیلی از هموطنان ما با صدای مخملی و درجه یک او عاشق فوتبال شدند. مخصوصا در زمانه‌ای که فناوری تا این اندازه پیشرفت نکرده بود و تلویزیون بسیاری از مسابقات را پخش نمی‌کرد، مردم بیشتر شنونده رادیو بودند و بازی‌ها را از آن طریق دنبال می‌کردند.

در چنین شرایطی صدای بسیار خاص استاد اسکویی، لذت تعقیب مسابقات را دوچندان می‌کرد. چه عصرهایی که دل به دل آن صدا دادیم و سرنوشت تیم‌های محبوبمان را از دریچه آن حنجره طلایی دنبال کردیم.

غم‌انگیزتر از کوچ این بزرگان، این است که جای خالی آنها به آسانی پر نمی‌شود و گاهی به‌نظر می‌رسد رفتن هر کدام‌شان، خلئی جبران‌ناپذیر برای حوزه کارشان است. روحش شاد.

کد خبر 848887 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها رسانه - رادیو خبر مهم فوتبال

دیگر خبرها

  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر
  • خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس
  • موقعیت ویژه سردار؛‌ رم «آزمون» را می‌خواهد؟‌
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • خلأ جبران‌ناپذیر با صدایی که خاموش شد
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است