Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید راد با اشاره به آسیب‌های ناشی از عدم نصب برچسب قیمت بر روی محصولات، افزود: نداشتن برچسب، علاوه بر فراهم آوردن امکان تخلف از سوی فروشندگان، قدرت تصمیم‌گیری و انتخاب شهروندان را نیز کاهش می‌دهد.

وی با برشمردن سه اصل «شفافیت»، «پاسخگویی» و «قانون‌مداری» به عنوان محورهای «کارآمدی» هر سازمان، اظهار کرد: در چارچوب این اصول سه‌گانه، بهره‌برداران، مکلف به نصب برچسب قیمت براساس نرخنامه‌های تعیین شده از سوی این سازمان هستند و مدیران میادین میوه و تره بار بر حُسن انجام این کار نظارت مستمر و مستقیم داشته و در دفاتر تکریم ارباب رجوع، پاسخگوی شهروندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راد، افزایش شمار مراجعه‌کنندگان به میادین میوه و تره بار را یک فرصت برای ارائه خدمت بی منت به شهروندان دانست و تصریح کرد: اعتماد شهروندان به سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند و تلاشمان این است تا با ارتقای کیفیت و افزایش کمیت خدماتی که ارائه می‌کنیم، قدردان اعتماد شهروندان باشیم.

عضو ستاد تنظیم بازار کشور، ضمن توصیه به شهروندان برای عدم خرید از مراکز و فروشگاه‌هایی که برچسب قیمت بر روی محصولات ندارند، خاطرنشان کرد: هر گونه اصلاح فرآیند عرضه و تقاضا، نیازمند مشارکت عمومی است و ما امیدواریم با همراهی و همکاری عموم شهروندان، علاوه بر کاهش تخلفات واحدهای صنفی، شاهد ثبات قیمت‌ها در بازار باشیم.

کد خبر 4987938

منبع: مهر

کلیدواژه: میدان میوه و تره بار قیمت کالاها برچسب قیمت ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی شورای شهر تهران سازمان تامین اجتماعی پیش بینی وضعیت هوا آیت الله سید ابراهیم رئیسی بنیاد شهید و امور ایثارگران ازدواج قوه قضائیه محسن حاجی میرزایی مواد مخدر برچسب قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است

شنبه همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران تعطیل هستند.

به گزارش تسنیم، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اعلام کرد: روز شنبه 15 اردیبهشت ماه همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است
  • نصب برچسب و چراغ زنون : ممنوع
  • تغییر ارکان خودرو، نصب برچسب و استفاده از چراغ زنون ممنوع است/ خودرو‌های آف‌رود تابع قوانین باشند
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد