Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@08:02:55 GMT

جوشاندن آب ویروس کرونا را به‌صورت آنی از بین می‌برد!

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۸۲۴۲

جوشاندن آب ویروس کرونا را به‌صورت آنی از بین می‌برد!

از زمان شیوع ویروس کرونا، بررسی ماندگاری ویروس در فضاهای متفاوت مورد بررسی قرار گرفت اما شرایط زیستی این ویروس در آب کمی متفاوت از سایر فضاها است؛ "جوشاندن آب" ویروس کرونا را به‌صورت آنی از بین می‌برد! - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ تخمین زیست ویروس کرونا بر سطوح مختلف و در فضاهای متفاوت از جمله تحقیقات گسترده ای بود که دانشمندان بر روی آن تمرکز داشته‌اند؛ شرایط زیستی ویروس کرونا در آب اما کمی متفاوت و متغیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راستای تخمین زنده‌مانی ویروس در آب، تحقیقات تازه‌ای توسط محققان روسی انجام شده که نشان می‌دهد ویروس کرونا در آب و در دمای اتاق حدود 24 ساعت زنده می‌ماند و تراکم زنده‌مانی ویروس در این فضا هم تا 90 درصد است.

این تحقیقات که توسط مرکز ویروس‌شناسی روسیه انجام شده همچنین نشان می‌دهد جوشاندن آب ویروس کرونا را به صورت آنی از بین می‌برد؛ اگر به آب کلر هم اضافه شود باعث از بین رفتن ویروس کرونا می‌شود؛ شرایط زنده‌مانی ویروس در آب دریا هم مورد بررسی قرار گرفته است که نشان می‌دهد این ویروس در آب دریا امکان تکثیر ندارد اما امکان زنده ماندن تا مدت مشخصی را دارد.

در واقع شرایط زیست ویروس در آب را دمای آن تعیین می‌کند.

کرونا در آمریکا/ ایالت کالیفرنیا با بیش از 500 هزار مبتلا پیشتاز استروش جدید شرکت ژاپنی در شناسایی کرونا در 30 دقیقهثبت بیش از 52 هزار مبتلا به کرونا در برزیل طی یک روز

 

انتهای پیام/

R1356/P/S2,1313,24/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا بیشتر بخوانید... کرونا عامل رکود اقتصادی شدید در منطقه یورو تفکر نادرستی که ایرانی‌ها را گرفتار می‌کند / کرونا در فصل پاییز شرایط خطرناک‌تری دارد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کرونا عامل رکود اقتصادی شدید در منطقه یورو تفکر نادرستی که ایرانی‌ها را گرفتار می‌کند / کرونا در فصل پاییز شرایط خطرناک‌تری دارد واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ توضیحات پلیس درباره فیلم تیراندازی خونین اوباش در سعادت‌آباد ۲ تشریح جزئیات آغاز فعالیت مدارس در سال تحصیلی کرونایی دانش‌آموزان ۳ شهادت ۲ مرزبان در هنگ مرزی سردشت ۴ سود ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان/ اختصاص سهام ترجیحی شرکت‌های صندوق به فرهنگیان ۵ آقای رئیس جمهور! شما سوگند خورده اید که حافظ قانون اساسی باشید! ۶ نیروی انتظامی در موضوع امنیت اخلاقی تنها است/ آمادگی کامل پلیس برای ماه محرم ۷ دولت عربستان هنوز مسئولیت فاجعه منا را بر عهده نگرفته است! ۸ آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۹۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مهمترین اخبار اجتماعی آخرین آمار جهانی کرونا/ آمریکا با ۴.۷ میلیون مبتلا همچنان در صدر + جدول آخرین تغییرات تصمیم مجلس برای ارائه طرح دو فوریتی عدم برگزاری تمام کنکورها دریافت هزینه "خدمات فضای مجازی" توسط مهدهای کودک غیرقانونی است نظر موافق کمیسیون آموزش مجلس با برگزاری کنکور مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند گفتگوی رؤسای جمهور ایران و عراق| تأکید روحانی بر لزوم تلاش برای توسعه مناسبات و همکاری‌های دو کشور لبنان| تأکید حزب‌الله و جریان آزاد ملی بر حمایت از کشور مقابل توطئه‌های رژیم صهیونیستی تحلیل رادیو چین از رزمایش اخیر سپاه؛ پایگاه‌های آمریکا در تیررس موشک‌های ایران هستند عراق| شیخ خزعلی: هدف پروژه صهیونیستی ــ آمریکایی ــ اماراتی نابودی حشد شعبی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا ویروس در آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۱ - ۱ ازبکستان/ گزارش زنده

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ در تایلند از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران به مصاف ازبکستان رفت.

ترکیب تیم ملی فوتسال ایران:

مسعود محمدی، محمد حسین درخشانی، سالار آقاپور، مهدی کریمی، بهروز عظیمی

ترکیب تیم ملی فوتسال ازبکستان:

ابوس المورودو، روپیف اختیور، خمرویف ایلخمجون، نیشونوف خسن الدین،   تولکینوف البک

 در دقیقه ۴ در حالی که سالار آقاپور با یک توپ‌ربایی در شرایط دو به تک با دروازه‌بان ازبکستان قرار گرفت و قصد پاس دادن به سعید احمدعباسی را داشت، بین راه بازیکن ازبکستان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود ایران شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در دقیقه ۷ جورائف بازیکن تیم ملی ازبکستان از روی ضربه ایستگاهی و در فاصله شانزده متری دروازه باقر محمدی را باز کرد و بازی به تساوی کشید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • ایران ۱ - ۱ ازبکستان/ گزارش زنده
  • گزارش زنده: ایران 0 - 0 ازبکستان
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی