Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر اکثریت مجلس سنای آمریکا به شدت نگران از دست رفتن کنترل جمهوریخواهان بر این مجلس است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سی‌ان‌ان، میچ مک کانل رهبر اکثریت مجلس سنای آمریکا به نامزدهای جمهوریخواه اجازه داده است تا هر اقدامی را برای نجات کارزارهای انتخاباتی خود در آستانه انتخابات انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که بسیاری از جمهوریخواهان نگران نتایج هولناک انتخابات برای این حزب هستند.

بر اساس این گزارش، حزب جمهوریخواه به شدت نگران آن است که انتخابات آتی یک شکست سنگین برای این حزب به ارمغان بیاورد. طی هفته‌های اخیر مک کانل به شدت نگران از دست رفتن کنترل جمهوریخواهان بر مجلس سنا شده و شخصا به آسیب پذیربودن جمهوریخواهان در انتخابات آتی اشاره کرده است.

ترامپ فعالیت "تیک تاک" در آمریکا را ممنوع می‌کندترامپ: اگر بایدن رئیس جمهور شود هرج‌ومرج و خونریزی تمام آمریکا را خواهد گرفت

 

مک کانل به نامزدهای جمهوریخواه اجازه داده است تا در صورت لزوم از دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده فاصله بگیرند تا بتوانند رقابت‌های انتخاباتی خود را نجات داده و در انتخابات سنا به پیروزی برسند. چندین مقام ارشد جمهوریخواه از جمله یکی از منابع نزدیک به مک کانل این مطلب را تایید کرده‌اند.

شاید این اقدام نشانگر قطع شدن پیوند بین مک کانل و ترامپ در خصوص واکنش دولت آمریکا به شیوع ویروس کرونا باشد. در حالی که ترامپ همچنان سعی می‌کند چشم انداز غیرواقعی درباره بحران ویروس کرونا در آمریکا ترسیم کند ولی آمارها حکایت از تشدید این بحران در ایالت‌های مختلف به خصوص ایالت‌های جمهوریخواه دارد.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 بیشتر بخوانید... ترامپ فعالیت "تیک تاک" در آمریکا را ممنوع می‌کند ترامپ: اگر بایدن رئیس جمهور شود هرج‌ومرج و خونریزی تمام آمریکا را خواهد گرفت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ترامپ فعالیت "تیک تاک" در آمریکا را ممنوع می‌کند ترامپ: اگر بایدن رئیس جمهور شود هرج‌ومرج و خونریزی تمام آمریکا را خواهد گرفت پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های عربی ۲ تحلیل رادیو چین از رزمایش اخیر سپاه؛ پایگاه‌های آمریکا در تیررس موشک‌های ایران هستند ۳ عراق|الکاظمی: به آمریکا گفتیم به حضور نظامی شما نیازی نداریم/ انتخابات ۶ ژوئن ۲۰۲۱ برگزار می‌شود ۴ ورود جنگنده‌های ترکیه به جمهوری آذربایجان ۵ درگیری‌ در مرزهای افغانستان و پاکستان/ ۲۲ نفر کشته شدند ۶ برخورد مرگبار دو هواپیما در ایالت آلاسکا/ یک قانونگذار آمریکایی کشته شد ۷ درگیری شدید گروه‌های نیابتی امارات و عربستان در جنوب یمن با وجود «توافق جدید ریاض» ۸ حادثه برای زره‌پوش آبی-خاکی نیروی دریایی آمریکا یک کشته و ۸مفقود بر جا گذاشت مهمترین اخبار بین الملل تحلیل رادیو چین از رزمایش اخیر سپاه؛ پایگاه‌های آمریکا در تیررس موشک‌های ایران هستند ترامپ: اگر بایدن رئیس جمهور شود هرج‌ومرج و خونریزی تمام آمریکا را خواهد گرفت عراق|الکاظمی: به آمریکا گفتیم به حضور نظامی شما نیازی نداریم/ انتخابات ۶ ژوئن ۲۰۲۱ برگزار می‌شود لبنان| تأکید حزب‌الله و جریان آزاد ملی بر حمایت از کشور مقابل توطئه‌های رژیم صهیونیستی مهمترین اخبار تسنیم گسترش همکاری‌های استراتژیک ایران و روسیه/ ایجاد کریدور ایران ــ روسیه ــ اروپا در دستور کار قرار گرفت روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند گفتگوی رؤسای جمهور ایران و عراق| تأکید روحانی بر لزوم تلاش برای توسعه مناسبات و همکاری‌های دو کشور «عیار ۱۵»/ پیش‌بینی صادرات ۸۰ تا ۱۰۰ درصدی ۲۱ استان به ۱۵ کشور همسایه در سال ۹۹ لبنان| تأکید حزب‌الله و جریان آزاد ملی بر حمایت از کشور مقابل توطئه‌های رژیم صهیونیستی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین الملل مک کانل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر رضایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، با اعلام اینکه از اواخر هفته گذشته ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه در صدا و سیمای آذربایجان شرقی کلید خورده است، پیش بینی کرد: حدود یکهزار دقیقه برنامه از نامزدها در این مرحله تولید و در شبکه استانی سهند پخش شود.

وی با اشاره به اینکه در دور دوم انتخابات به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد، گفت: علاوه بر تولید سه مناظره ۱۲۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه میانه و سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه شبستر بین نامزدها تولید و پخش می‌شود.

وی اظهار کرد: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، ۱۳ کانال سهم آذربایجان شرقی بود که در ۱۳ حوزه انتخابیه در مجموع ۶۵۸ برنامه در هفت محور با حضور تعداد ۹۴ نامزد از مجموع ۱۶۸ کاندیدای ثبت نام شده، برنامه ضبط شد.

رضایی با اشاره به موفقیت صدا و سیمای مرکز در تولید و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور نخست انتخابات مجلس، یادآور شد: در حالی که آذربایجان شرقی از نظر کثرت نامزدها در دور اول انتخابات، بعد از اصفهان رتبه دوم را داشت، اما با ضبط و پخش ۹۸ مناظره تلویزیونی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.

کد خبر 6090977

دیگر خبرها

  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان