Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل استاندارد ایلام گفت: در حال حاضر6 جایگاه عرضه سوخت مایع در ایلام دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد هستند

«مهناز همتی» در گفت و گو با خبنرگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد یکی از وظایف سازمان ملی استاندارد ایران، نظارت بر اجرای خدمات توزیع گاز مایع سیلندری مورد مصرف در لوازم گاز سوز خانگی مطابق الزامات مندرج در استاندارد ملی 841 و تأسیسات مربوطه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در حال حاضر توزیع گاز مایع سیلندری به منظور استفاده در خودرو به عنوان سوخت ممنوع است و این سازمان هیچگونه مسئولیتی در قبال خطرات احتمالی ناشی از استفاده غیرمجاز در این خصوص ندارد.

 

مدیرکل استاندارد ایلام بیان کرد: با توجه به فصل گرما و گرمای بی سابقه دما در استان، شهروندان عزیز توجه داشته باشند در جهت کاهش مخاطرات و حوادث احتمالی، سیلندر گاز مایع را در مجاورت اشیاء قابل اشتعال، منابع حرارتی، درب های خروجی و پلکان های که به طور معمول مورد استفاده قرار می گیرند، قرار ندهند.

 

همتی عنوان کرد: کلیه سیلندرهای گاز مایع در گردش هر 5 سال یکبار مورد آزمون دوره ای قرار می گیرند و در صورت تأیید آزمون، وارد چرخه مصرف می شوند.

 

 وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 6 جایگاه عرضه سوخت گاز مایع خانگی در استان وجود دارد که همگی داری پروانه کاربرد علامت استاندارد هستند.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: رعایت استاندارد استاندارد سازی استاندارد گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیونو ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • گوشته زمین آنقدر داغ است که صفحات پوسته زمین بر آن شناورند!
  • عرضه «روایت تولید» در نمایشگاه کتاب تهران
  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳