Web Analytics Made Easy - Statcounter

خداداد امینی روش گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برخاسته از بطن نظام و انقلاب اسلامی است و دستاورد مهم آن حضور همیشگی مردم در صحنه های حساس دفاع از انقلاب اسلامی می باشد.

«خداداد امینی روش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برخاسته از بطن نظام و انقلاب اسلامی است و دستاورد مهم آن حضور همیشگی مردم در صحنه های حساس دفاع از انقلاب اسلامی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت افزود: این شورا یادگار ارزشمندی از سوی امام راحل است که در طول انقلاب اسلامی نقش موثری در تشریح و تبیین آرمان های انقلاب اسلامی را بر عهده داشته است.

وی تاکید کرد: مهمترین رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیاستگذاری، مدیریت، هماهنگی و برنامه ریزی، برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی و تعظیم شعائر الله و همچنین بزرگداشت و زنده نگه داشتن ایام الله است.

امینی روش ابراز کرد: از آنجایی که نظام اسلامی در طول تاریخ خود همواره مورد هجمه و دشمنی معاندان داخلی و خارجی قرار گرفته، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکنون توانسته با اقدام به موقع در زمان احساس خطر، نظام و انقلاب اسلامی را برای مدت ها بیمه کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت بیان کرد: این شورای با کمک و حضور مردم، مسئولین، سایر نهادها و دستگاه های اجرایی توانسته نقش اصلی و بی بدیلی در راستای حفظ نظام و تحکیم آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایفا کند.

وی اظهار کرد: امروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با نصب العین قرار دادن کلیه رهنمودهای مقام معظم رهبری به ویژه اجرای بیانیه گام دوم انقلاب را همچون گذشته پیشاپیش مردم ایران اسلامی و سایر مسئولین نظام در دستور کار خود قرار داده و می کوشد تا از کلیه ظرفیت ها در حفظ نظام و انقلاب اسلامی بهره گیرد.

امینی روش اضافه کرد: این شورا می‌کوشد تا در گام دوم انقلاب در مسیر انقلاب اسلامی و تعظیم شعائر الله،  زنده نگه داشتن ایام الله و ارزش های والای انسانی، اسلامی و ایرانی، با توجه به فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری، همراه ملت سرافراز و بزرگ ایران باشد و در مسیر پاسداشت این ارزش های والا هیچ گاه از پای نمی نشیند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت در خاتمه ضمن تبریک ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و چهلمین سال تاسیس این نهاد، از اقشار مختلف مردم، ائمه جمعه، فرماندار، بخشداران، شهرداران، تشکل های دینی و مذهبی، رسانه ها و دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی شهرستان جیرفت که همگی نقش مهمی را در راستای تحکیم پایه های نظام به ویژه در صحنه های پر خطر ایفا کرده اند، تشکر کرد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نظام و انقلاب اسلامی امینی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • اعلام لیست شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد