Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@10:02:04 GMT

نجات یک کوهنورد در اندیکا و کشف جسد یک مرد در شوشتر

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۸۷۷۳

نجات یک کوهنورد در اندیکا و کشف جسد یک مرد در شوشتر

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از جمعیت هلال احمر خوزستان ، معاون امداد و نجات این جمعیت بیان کرد: به دنبال دریافت خبری مبنی بر مفقود شدن کوهنوردی در محور اندیکا به استان چهارمحال و بختیاری در روستای کیمون در عصر دیروز جمعه ۲ تیم عملیاتی جستجو و نجات در کوهستان اضمحلال این منطقه، امدادگران پایگاه امداد و نجات تاراز به منطقه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی پهلوان افزود: خوشبختانه این کوهنورد بعد از ۲ ساعت جستجوی امدادگران هلال پیدا شد و به دلیل مصدومیت برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار داشت: همچنین شامگاه جمعه اطلاعاتی مبنی برغرق شدن یک مرد پنجاه ساله در شهرستان شوشتر در منطقه بند میزان رو به روی کلاه فرنگی گزارش شد.

پهلوان گفت: به دنبال این خبر بلافاصله یک تیم عملیاتی ازنجاتگران پایگاه امداد و نجات ساحلی شهید شنگل زاده جمعیت هلال احمر شوشتر به منطقه اعزام شدند و بعد از ۲ساعت انجام عملیات جستجو جسد فرد مورد نظراز آب خارج شد.

همچنین در یک حادثه دیگر شامگاه جمعه ۲ پسر جوان در رودخانه کارون اطراف دهستان عنافچه در رودخانه غرق شدند.

برچسب‌ها اندیکا سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اندیکا سازمان امداد و نجات هلال احمر اندیکا سازمان امداد و نجات هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها آغاز شد اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیروهای کمکی از استان و شهرستانهای گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله ای در منطقه حاضر می شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می شود.

وی گفت: تلاش ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

کد خبر 6092970

دیگر خبرها

  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل