Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز سید مرتضی نصری :

قزوین| مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت از افتتاح مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی لیا با پیشرفت فیزیکی بیش ار ۸۰ درصد و سرمایه گذاری ۷۱ میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، حمید رضا خانپور در نشست تخصصی با مدیر کل حفاظت محیط زیست استان و مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه اظهار داشت: با توجه به بهره برداری رسیدن و فعالیت تعداد زیادی از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی خرمدشت و آراسنج طبق حجم خروجی فاضلاب صنعتی آنها احداث دو تصفیه خانه فاضلاب شهرک‌های صنعتی خرمدشت و آراسنج با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در سالجاری در دستور کار شرکت قرار دارد که در حال حاضر طراحی این دو تصفیه خانه انجام شده و در مرحله برگزاری مناقصه عمومی و انتخاب پیمانکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۶۵۰ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به شبکه فاضلاب متصل هستند، افزود: آلودگی‌های زیست محیطی کلیه واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی کنترل می‌شوند، قبل از احداث تصفیه خانه‌ها طبق ضوابط شهرک‌های صنعتی مدیریت، تصفیه فاضلاب و سرانجام دفع پساب تولیدی واحدهای صنعتی بر عهده واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها بوده که با احداث تصفیه خانه فاضلاب با رعایت مقررات پساب خروجی واحدها به شبکه فاضلاب متصل و تصفیه نهایی در محدوده ضوابط و مقررات محیط زیست انجام می‌شود.

قابل ذکر است پیشتر تصفیه خانه فاضلاب شهرک‌های صنعتی، لیا، فاز اول کاسپین و حیدریه احداث و به بهره برداری رسیده است.

در این نشست تخصصی حسن عباسی نژاد مدیرکل محیط زیست استان قزوین ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی افزود: رعایت ضوابط زیست محیطی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستلزم تعامل و همکاری بیشتر را می‌طلبد تا واحدهای تولیدی بدون هیچ دغدغه‌ای به تولید مشغول باشند.

وی با اشاره به ایجاد صندوق ملی محیط زیست در سالجاری گفت: با ایجاد این صندوق واحدهای تولیدی می‌توانند در راستای مرتفع نمودن مشکلات زیست محیطی و ارتقا پارامترهای کیفی و خرید تکنولوژی‌های به روز زیست محیطی از این خدمات بهره مند گردد و شرکت شهرک‌های صنعتی هم جهت احداث تصفیه خانه‌های فاضلاب از این تسهیلات استفاده کند.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حسن عباسی حفاظت محیط زیست سرمایه گذاری مشکلات مناقصه تصفیه خانه فاضلاب شهرک واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی زیست محیطی شهرک ها محیط زیست حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۸۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد