Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون ورزشکاران اعتقاد دارد سیاسیون باعث می‌شوند که ورزشکاران رو در روی هم قرار بگیرند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هادی ساعی درباره حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران گفت: هر انتخاباتی چنین شکلی دارد و درباره این اتفاقات، بزرگ‌نمایی شده است. بحث‌های کارشناسی مطرح شد و ما گفتیم قانون باید اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوستان اطلاعات زیادی نداشتند و من اشراف زیادی بر آیین‌نامه داشتم. اعضا فقط رأی نمی‌دهند که بروند.

وی که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، اظهار داشت: کیکاووس سعیدی اصرار داشت انتخابات بر اساس آیین‌نامه‌ای برگزار شود که هنوز توسط IOC تأیید نشده بود. این آیین‌نامه تا آن لحظه نیامده بود که دوستان کمیته ملی المپیک حین انتخابات گفتند تأییده آمد و انتخابات الان قانونی شد. در این باره باید از کمیته ملی المپیک سوال کنید.

رئیس کمیسیون ورزشکاران درخصوص اینکه شب انتخابات اعلام کردند یک ورزشکار ووشوی کشورمان، دوپینگی از آب درآمده و اینکه داستان خاصی پشت موضوع بوده است یا خیر، تصریح کرد: بله می‌خواستند فضای انتخابات را به سمت دیگری بروند که مشخص است چه کسانی چنین کاری کردند و می‌خواستند انتخابات برگزار نشود. برگزاری انتخابات بدون تأییدیه ایراد داشت و ما امضا کرده بودیم که تابع قانون هستیم. انتظار داشتم سعیدی از صحبت‌هایم دفاع کند. این آیین‌نامه در هیئت اجرایی تأیید شده بود و به IOC فرستاده شده بود.

میراسماعیلی: از خانواده تکواندو و کشتی خواهش می‌کنم به اختلاف ساعی و سوریان دامن نزنند

بهداد سلیمی در این هنگام روی خط آمد و خاطرنشان کرد: از شرکت در این انتخابات پشیمان نشدم و ناراحتی خاصی ایجاد نشد. هادی ساعی بزرگ ورزش ماست و بحث‌ها عادی است، اما این بحث‌ها بیش از اندازه طول کشید. اختلاف نظر در هر نشستی وجود دارد، اما برخی مسائل باید قبل از انتخابات حل می‌شد که نشد.

ساعی در ادامه بیان کرد: اگر تأییدیه IOC روی میز بود، بحثی پیش نمی‌آمد. من مشکلی با بهداد سلیمی یا حمیده عباسعلی ندارم و آنها قهرمانان بزرگ کشورمان هستند. صحبتم با این عزیزان نبود؛ بلکه بحثم کارشناسی و فنی بود. خوشبختانه تأییدیه انتخابات در اواسط  جلسه آمد که مشکل حل شد.

سلیمی با اشاره به ضعف‌های کمیسیون ورزشکاران اظهار داشت: نقطه ضعف کمیسیون ورزشکاران این است که از سه سال پیش، اختلافات زیاد بود و به رسانه‌ها کشیده شد. اختلاف سلیقه‌ها زیاد است و فعالیت کمیسیون ورزشکاران، چیزی نبود که باید می‌بود و اختلافات باید کمتر و کمیسیون فعال‌تر باشد.

ساعی با بیان اینکه پیش‌تر ایرادی در کمیسیون مشاهده نمی‌شد، گفت: تمام اختلافات از بیرون به کمیسیون تزریق می‌شد؛ جلسات لغو می‌شد و اجازه نمی‌دادند اعضا در آن شرکت کنند. نمی‌خواهم به عقب برگردم و امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا کارهای پیش رو را انجام دهیم. ورزشکاران با هم مشکلی ندارند؛ بلکه سیاسیون، ورزشکاران را مقابل هم قرار می‌دهند.

وی با اشاره به این موضوع که ورزشکاران به همه فهماندند می‌خواهند به ورزش کمک کنند، تصریح کرد: امیدوارم برخی دوستان، دست از کارهای خود بردارند و بدانند ورزشکاران واقعی زیر بلیت کسانی که از بیرون دستور می‌دهند، نمی‌روند. فشار روی یک عضو کمیسیون زیاد بود که او مصاحبه کرد و گفت ناامید شدم. در فاصله یک سال تا المپیک، ما فرصت کم و کار زیاد داریم و رأی من با رأی سایر ورزشکاران فرقی نمی‌کند. در این یک سال باید باری از دوش ورزشکاران برداریم. کمیسیون باید از قبل از قهرمانان دعوت می‌کرد و آنها برای حضور در جلسه باید مجوز می‌گرفتند.

اعتراض رضایی به ساعی: مگر نگفتی کاندیدا نمی‌شوم؟

سلیمی درباره فعالیت‌های اخیر خودش خاطرنشان کرد: فعلاً خیلی فعالیت وزنه‌برداری نمی‌کنم و فعالیتم بیشتر در سطح لیگ است. تیم ما یعنی بازار بزرگ، سال گذشته قهرمان لیگ برتر شد و در این زمینه حضور دارم.

وی درخصوص شرایط وزنه‌برداری کشور بیان کرد: شرایط وزنه‌برداری و نیز ورزش جهان با شیوع کرونا خیلی خوب نیست  و امیدوارم این ویروس از بین برود تا مانند گذشته شاهد فعالیت ورزشکاران باشیم.

قهرمان پیشین وزنه‌برداری کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا کمیسیون ورزشکاران می‌تواند کمکی به ورزشکاران کند یا خیر، اظهار داشت: این کمیسیون می‌تواند موثر باشد. بحث‌های چالشی در انتخابات و جلسات، امری عادی است و در هر انتخاباتی صورت می‌گیرد. همه حاضران در جلسه، مدال آور و قهرمان بودند و انتظار می‌رفت برخی دوستان، انعطاف بیشتری داشته باشند.

سلیمی درخصوص ورود او و حمیده عباسعلی به انتخابات کمیسیون گفت: ما خارج از بدنه ورزش کشور نبودیم و انتظار داشتیم انعطاف بیشتری صورت گیرد. تا امروز کمیسیون روزشکاران، بحث مشورتی خود را به خوبی انجام نداده و غیرفعال بوده است. نمی‌دانم ایراد کار از کجا بوده است، اما امیدوارم ساعی بتواند مسائل را جمع و جور کند و با برگزاری جلسات، باری از دوش قهرمانان بردارد. امیدوارم ساعی تلاش کند کمیسیون خوبی داشته باشیم و سال آینده می‌توانیم درباره عملکرد او، نظر بهتری بدهیم.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,33/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک هادی ساعی بیشتر بخوانید... حاشیه جلسه انتخاباتی کمیسیون ورزشکاران| از کنایه ساعی به فخری تا تهدید سلیمی/ حسنی‌پور انصراف داد؛ ساعی و نعمتی کاندیداهای نهایی تائید دقیقه ۹۰ آیین نامه توسط IOC و اعتراض ساعی به نحوه انتخاب دو گزینه صالحی‌امیری/ نعمتی: انتخابات را به تعویق بیاندازید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حاشیه جلسه انتخاباتی کمیسیون ورزشکاران| از کنایه ساعی به فخری تا تهدید سلیمی/ حسنی‌پور انصراف داد؛ ساعی و نعمتی کاندیداهای نهایی تائید دقیقه ۹۰ آیین نامه توسط IOC و اعتراض ساعی به نحوه انتخاب دو گزینه صالحی‌امیری/ نعمتی: انتخابات را به تعویق بیاندازید واژه های کاربردی مرتبط کمیته ملی المپیک هادی ساعی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ لیگ برتر فوتبال| فکری به دنبال هت‌تریک مقابل پرسپولیس/ جدال استقلال و سپاهان برای نایب قهرمانی در غیاب ژنرال ۲ فرحانی: داور و کمک‌هایش ۳ پنالتی و گل سالم ما را ندیدند/ ۵ اشتباه به ضرر صنعت نفت، اشتباه است؟ ۳ جدول لیگ برتر فوتبال در پایان روز نخست از هفته بیست‌وهفتم؛ فرار بزرگ سایپا و صعود موقت تراکتور به رده دوم ۴ پلویی: نمی‌دانم از ملاقات کنندگان کرونا گرفتم یا از بیمارستان/ فدراسیون کشتی به صورت ویژه پیگیر کارم بود ۵ تلاش اینتر برای جذب مسی با دستمزد سالیانه ۵۰ میلیون یورویی ۶ رشیدی: جای فدراسیون بودم، مربی جوان‌تری به جای مظلومی انتخاب می‌کردم/ بازی استقلال - سپاهان قشنگ و زیبا می‌شود ۷ پاری‌سن‌ژرمن در ضربات پنالتی قهرمان جام اتحادیه فرانسه شد ۸ طرح درآمد خانوار در روستاهای مرزی استان سیستان توسط جمعی از ورزشکاران کشورمان آغاز شد مهمترین اخبار ورزشی کرونا بیخ گلوی فوتبال ایران؛ وضعیت قرمز میزبانی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲/ راهکاری برای نجات تیم ملی و باشگاه‌ها رشیدی: جای فدراسیون بودم، مربی جوان‌تری به جای مظلومی انتخاب می‌کردم/ بازی استقلال - سپاهان قشنگ و زیبا می‌شود درخشان: راه برای رفع تعلیق جودو خارج از دادگاه CAS بسته نیست اما سخت است/ بهتر است با IJF رفتار خصمانه نداشته باشیم بررسی ۴ گزینه برای تأمین البسه تیم‌های ملی فوتبال مهمترین اخبار تسنیم لبنان|افشاگری حزب‌الله از اسرار سیاسی جنگ ۳۳ روزه/ حاج قاسم نقش اساسی در پیروزی مقاومت داشت طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ گسترش همکاری‌های استراتژیک ایران و روسیه/ ایجاد کریدور ایران ــ روسیه ــ اروپا در دستور کار قرار گرفت رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: تعرض ‌جنگنده‌ها ‌راهزنی هوایی بود / دستگاه قضایی ‌علیه آمریکا اعلام جرم کند روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک هادی ساعی کمیته ملی المپیک هادی ساعی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک وزنه برداری آیین نامه هادی ساعی بحث ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری شهرستان خوی در منزل شهید والا مقام علی قرلی حضور یافتند و محفل انس با قرآن کریم برگزار کردند و ثواب و اجر آن را به روح این شهید بزرگوار هدیه کردند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر این مراسم را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • معافیت پزشکی سربازان حین خدمت چطور انجام می‌شود؟
  • بهادری جهرمی: نتیجه مدیریت اقتصادیِ سیاسیون رشد ۴۲ درصدی نقدینگی بود
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر