Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@18:57:28 GMT

استقلال - سپاهان ؛ امشب فینال نایب قهرمانی لیگ

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۹۰۱۱

بعد از تساوی بدموقع دیروز تراکتور مقابل پیکان قعرنشین، فینال نایب قهرمانی شاید بهترین اسم ممکن برای بازی بزرگ امشب در آزادی بین آبی و زرد لیگ باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال با مجیدی میزبان سپاهان بدون قلعه‌نویی است! امیر قلعه‌نویی که هفته خوبی را سپری نکرده و ۴ روزش را در بیمارستان پشت سر گذاشته، مجوز پزشکان را برای حضور در دیدار برابر استقلال پیدا نکرد و گفته می‌شود با توصیه اکید پزشکان حتی در خانه و از طریق تلویزیون هم نباید به تماشای بازی تیمش بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقابل قلعه‌نویی و استقلال مثل همیشه می‌توانست جذاب باشد، اما حالا ژنرال غایب بزرگ بازی لقب گرفته تا در غیاب او تکسیرا و سعید الهویی نقش مهمی در بازی حساس امشب ایفا کنند. تکسیرا، دستیار پرتغالی قلعه‌نویی در چند روز اخیر مرد اول تمرین زردپوشان بوده و امشب در ورزشگاه آزادی باید جای خالی قلعه‌نویی را لب خط پر کند. بازی در حالی برگزار می‌شود که ۲ تیم با امتیاز مشابه و فقط به خاطر تفاضل گل بهتر در رده‌های دوم و سوم جا خوش کرده‌اند و هر کدام که بتوانند پیروز میدان باشند تا حدودی خیال شان بابت حضور در لیگ قهرمانان راحت خواهد شد.

سرمربی استقلال برای دیدار برابر سپاهان یک برگ برنده دارد و آن کسی نیست جز شیخ دیاباته که در بین هواداران استقلال از محبوبیت خاصی برخوردار است. دیاباته توانست در دیدار برابر پارس‌جنوبی پایه‌گذار پیروزی آبی‌پوشان شود. دیاباته به روز‌های اوج خود بازگشته تا خیال مجیدی از بابت حضور در زمین و گلزنی‌اش آسوده باشد. به نظر می‌رسد دروازه‌بان و خط دفاعی سپاهان با حضور این مهاجم آماده روز سختی را تجربه کنند؛ آن‌هم در شرایطی که دیاباته ۱۱ گله است و می‌تواند با گلزنی مقابل سپاهان به سمت آقای گلی در لیگ ایران خیز بردارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز عرفه جمعه خونین مکه روز اهدای خون عبدالرضا امیراحمدی استقلال سپاهان قلعه نویی تابناک ورزشی روز عرفه جمعه خونین مکه روز اهدای خون عبدالرضا امیراحمدی قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس

به گزارش ورزش‌سه ، مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و اینبار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیوهای منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است:«فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

دیگر خبرها

  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • ژاوی: نایب قهرمانی مهم است، نه آقای گلی لوا!
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم