Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@04:09:53 GMT

دستگیری عاملان تیراندازی وحشت آور در آبادان

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۹۳۲۹

دستگیری عاملان تیراندازی وحشت آور در آبادان

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ محسن تقی زاده رییس پلیس آبادان گفت: در پی وقوع تیراندازی به سمت یک خانه در آبادان و تیراندازی در مراسم های خاص تیمی از ماموران برای دستگیری و شناسایی عاملان این تیراندازی وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت و اطلاعات آبادان با اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی 3 تن از عاملان این تیراندازی ها در آبادان شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه 3 متهم دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ تقی زاده ادامه داد: متهمان پس از دستگیری به تیراندازی های وحشت آورشان اعتراف کرده و ادعا کردند که به خاطر اختلافات قبلی و قدرت نمایی دست به این تیراندازی ها زده اند.

رییس پلیس آبادان در پایان گفت: نیروی انتظامی با اینگونه افراد به صورت جدی و قاطعانه برخورد خواهد کرد و به هیچ کسی اجازه ایجاد ناامنی و هنجارشکنی در شهر را نخواهد داد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا حوادث پلیس اخبار حوادث تیراندازی وحشت مراسم آبادان دستگیر عکس دختر مرد کرونا اخبار تهران فیلم حوادث تهران تلگرام وحشتناک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال صالح زاده با اعلام این خبر گفت:این محور در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن ۱۶ دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود:با تلاش عوامل امدادی و عملیاتی از جمله راهداری، پلیس راه، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دکل‌های دچار حادثه جمع آوری و مسیر بازگشایی شد.

فرماندار شادگان اظهار کرد:هم اکنون تردد در محور بندر امام خمینی به آبادان برقرار و تردد در حال انجام است.

صالح زاده بیان کرد:همچنین برق منطقه که به علت افتادن دکل‌ها قطع شده بود برقرار و نیرو‌های عملیاتی در حال تعمیر دکل‌های دچار حادثه شده هستند.

دیگر خبرها

  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • انتقاد گزارشگر سازمان ملل از خشونت پلیس آمریکا در اعتراضات دانشگاهی
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز