Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@13:29:29 GMT

بدهی 16 میلیاردی باشگاهها به فدراسیون والیبال!

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۹۴۴۳

بدهی 16 میلیاردی باشگاهها به فدراسیون والیبال!

رییس فدراسیون والیبال از بدهی 15، 16 میلیاردی باشگاههای لیگ برتری به این فدراسیون خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، مجمع عمومی فدراسیون والیبال با حضور تعدادی از مسئولان در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است. البته روسای هیات های استانی از طریق ویدیوکنفرانس در این مجمع حاضر هستند.


یکی از مواردی که محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال در این مجمع درباره آن به صحبت پرداخت و از روسای هیات های استانی هم خواست که آن را پیگیری کنند، بدهی های باشگاههای لیگ برتری به فدراسیون بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داورزنی در این باره گفت: گزارشی که سازمان بازررسی در سه سال گذشته بر روی آن کار کرده است، بدهی باشگاه را به عنوان تخلف رئیس فدراسیون محسوب می کند. این یکی از الزاماتی است که سازمان بازرسی این اصرار را دارد تا فدراسیون هرچه سریع تر بدهی ها را از باشگاه ها اخذ کند. این یکی از موارد تخلف فدراسیون است که چرا بدهی ها را وصول نمی کند. از باشگاه ها خواهش می کنم سریع تر بدهی های خود را پرداخت کنند. همچنین روسای هیات ها در این مورد نیز کمک کنند.


وی افزود: حتی به یکی از باشگاه ها برای حضور در جام باشگاه ها کمک کردیم و حالا باید به دادگاه پاسخ دهیم چرا به این باشگاه ۹۰ میلیون کمک کرده ایم. به همین دلیل از نماینده باشگاه و هیات ها می خواهیم این موضوع را پیگیری کنند. برای مثال نماینده های مشهد نزدیک به یک میلیارد به فدراسیون بدهی دارند  این فقط بدهی یک استان است. باشگاه ها در این مورد کمک کنند. ۱۵-۱۶ میلیارد باشگاه ها به فدراسیون بدهی دارند. بانک سرمایه نیز که منحل شده است حدود ۵۰۰ میلیون بدهی دارد که از طریق مراجع قضایی در حال پیگیر هستیم.

والیبال فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال لیگ برتر والیبال ایران فدراسیون والیبال باشگاه ها بدهی ها هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کمتر از یک ماه دیگر تا آغاز لیگ ملتهای والیبال مانده است، صفحه لیگ ملتهای والیبال وابسته به فدراسیون جهانی، پوریا حسین‌خانزاده ستاره جوان تیم ملی والیبال را سوژه یکی از پست های خود در اینستاگرام قرار داد.

این صفحه با قرار دادن عکس و ویدیو هایی از عملکرد پوریا حسین خانزاده در برابر تیم ملی والیبال چین در سال گذشته نوشت: "دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در بازی هفته اول لیگ ملتهای والیبال فصل 2023 برابر چین توانست شانزده امتیاز که شامل چهارده حمله، یک دفاع و یک امتیاز سرویس بود، کسب کند."

پوریا حسین خانزاده در فصل 2023 لیگ ملتهای والیبال تنها در برابر چین عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در دیگر بازی ها کم فروغ ظاهر شده بود اما در این فصل عزم خود را برای درخشش در لیگ ملتها جزم کرده است و می خواهد خود را به عنوان مرد اول والیبال ایران به والیبال جهان معرفی کند.

دیگر خبرها

  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم