Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@13:38:59 GMT

نصب ۲۷۰۰جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۱۹۴۷۴

نصب ۲۷۰۰جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، جنرال موتورز، شرکت خودروسازی آمریکایی و چندملیتی در تازه‌ترین اقدامات خود تصمیم به ساخت و نصب  ۲۷۰۰ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی دارد.

قرار است این ایستگاه‌های شارژ در سراسر ایالات متحده آمریکا طی ۵ سال آینده نصب شود و با احتساب ۸۰۰ ایستگاه شارژ سریعی که قبلا ساخته شده، تعداد این ایستگاه‌ها به بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ ایستگاه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان باور دارند، هرچه ایستگاه‌های شارژ سریع  بیشتری برای وسایل نقلیه برقی وجود داشته باشد، تمایل به خرید خودروهای برقی  افزایش می‌یابد.

این همان چیزی است که جنرال موتورز با آخرین ابتکار عمل خود در ذهن داشته است؛ ایستگاه‌های شارژ جدید در شهرها و حومه نصب می‌شود و از اوایل سال آینده تعدادی از  آنها قابل استفاده خواهد بود.

این ایستگاه‌ها در نزدیکی فروشگاه‌های مواد غذایی، فروشگاه‌های خرده فروشی و مجتمع‌های تفریحی ساخته می‌شود.

 اکثر ایستگاه‌ها می‌توانند چهار وسیله نقلیه را به طور همزمان شارژ کنند و توانایی شارژ ۱۰۰-۳۵۰ کیلوواتی را دارند.

طبق گزارش مرکز پژوهش Navigant در اوایل سال ۲۰۱۷ شرکت جنرال موتورز پس از شرکت فورد موتور در دومین رده برترین سازندگان خودروهای خودگردان قرار دارد.

پربیننده ترین قیمت روز خودرو (۹۹/۵/۹)/ تقاضای کاذب برای خودرو ۱۰برابر نیاز واقعی است قیمت پراید امروز ۱۳۹۹/۵/۹ قیمت پژو امروز ۱۳۹۹/۵/۱۰ تولید انبوه موتور XU پلاس قیمت روز خودرو سمند +جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جنرال موتورز خودرو تولید خودرو خودرو الکتریکی خودرو برقی خودروساز آمریکایی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود

پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آن‌ها را ناامید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی‌شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.
این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • پاوربانک جدید شیائومی چه قابلیتی دارد؟
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • (تصاویر) آزمایش اولین رنج روور برقی در دمای ۴۰- درجه قطب شمال