Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، دکتر ضیائی ، مدیرکانون هموفیلی ایران شعبه خراسان جنوبی گفت: امسال بیش از ۸۸۰ میلیون و ۷۹۰ هزار ریال کمک از سوی خیران به صورت نقدی و غیرنقدی به این کانون اهدا شد که از این مقدار، بیش از ۷۵۴ میلیون و ۲۹۰ هزار ریال کمک به صورت غیرنقدی و ۱۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به صورت نقدی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه خدمات مختلفی از سوی این کانون برای بیماران هموفیلی استان ومخصوصا روستائیان انجام شده است، افزود: با کمک‌های خیران، سبد‌های غذایی، بسته‌های بهداشتی و کمک‌های نقدی به این بیماران اهدا شده تا با مراقبت بیشتر بتوانند این شرایط سخت ناشی از بیماری کرونا را پشت سر بگذارند.

بیشتر بخوانید

وجود ۱۶۰ بیمار هموفیلی در خراسان جنوبی

دکتر ضیائی با بیان اینکه کارگاه خیاطی زیرنظر این کانون فعالیت داشته که با تغییر کاربری هم اکنون تولید ماسک و گان را انجام میدهد، گفت: این کارگاه با هدف ایجاد اشتغال وکمک به اشتغالزایی و کسب درآمد بیماران هموفیلی ایجاد شده که قرار است گسترش یابد.

مدیرکانون هموفیلی ایران شعبه خراسان جنوبی از خیران خواست کمک‌های نقدی خود به این کانون را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۴۹۷۵۶ و یا شماره حساب ۰۱۰۷۱۷۱۴۵۱۰۰۴ نزد بانک ملی بنام کانون هموفیلی خراسان جنوبی واریز کنند و یا با شماره ۰۵۶۳۲۲۱۲۹۹۹ تماس حاصل نمایند.

هم اکنون ۱۶۷ بیمار هموفیلی در استان زیرپوشش این کانون قرار دارند و از خدمات آن بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هموفیلی اشتغالزایی کمک های مردمی کانون هموفیلی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون امور اجتماعی و توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان با عنوان اینکه توانمند سازی، راهکاری موثر برای برگشت ترک کنندگان اعتیاد به جامعه است، گفت: سال گذشته با اقدامات بهزیستی، برای ۱۷۱ نفر از معتادان بهبودیافته شغل ایجاد شد.

رحیمی با اعلان اینکه برای اشتغال این افراد سال گذشته تسهیلاتی به مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۸ میلیون تومان پرداخت شده، افزود: این تسهیلات بسته به شغل آنها حدود ۱۰۰، ۱۵۰ و یا ۲۰۰ میلیون تومان بوده که با سود ۴ و ۷ درصد و بازپرداخت ۷ ساله اعطا شده است.  

وی با اظهار اینکه از این تعداد، دو نفر کارفرما و مابقی خود اشتغال شده اند، گفت: شغل‌های ایجاد شده شامل تعویض روغن، آهنگری، گچکاری، زرشک پاک کنی، تراشکاری، فلزکاری، عطاری، کالای بهداشتی ساختمان، میوه فروشی، خواربار فروشی، کشاورزی و دامداری است.  

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی/کارگران، فعالان عرصه اقتصاد و تولید
  • جوابگوی تمامی بن‌بست‌های پیش آمده اسلام است
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • پرسه سگ‌های ولگرد در شهر؛ ترحم، ترس، هاری
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی