Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامک حیدری روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای اجرای عملیات گازرسانی به این تعداد روستای هدف در مناطق جنگل‌نشین و سردسیر استان، افزون بر ۵۷۱ میلیارد ریال اعتبار متمرکز در نظر گرفته شده است که با تمهیدات اندیشیده شده طرح گازرسانی در نیمه نخست امسال تکمیل و مشعل گاز در روستاهای در نظر گرفته شده روشن خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از اجرای ۱۰۰ پروژه عمرانی و طرح گازرسانی در شهرستان‌های مختلف استان با اعتباری افزون بر یکهزار و ۷۱۰ میلیارد ریال خبر داد و تاکید کرد: با وجود شرایط تحریم ظالمانه دشمن و کمبود اعتبارات دولتی، این تعداد طرح در دست اقدام تا پایان دولت دوازدهم به سرانجام خواهد رسید.  

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری، به تکمیل عملیات گازرسانی به "بازفت "به عنوان چهلمین و آخرین شهر سخت‌گذر استان در شهرستان کوهرنگ در نیمه دوم سال جاری اشاره کرد و گفت: برای گازرسانی به منطقه سخت‌گذر و سردسیر و گذر شبکه گاز از "گردنه چری" افزون بر ۷۹کیلومتر شبکه تغذیه و تقویت گاز در منطقه صمصامی و بازفت و گردنه شاه منصوری  لوله‌گذاری شده است.  

وی از آغاز طرح مطالعات گازرسانی به چهار روستای" قاسم آباد" ، "احمدآباد" و "آب حره " و "قلعه خونگاه " در منطقه سردسیری شاه منصوری کوهرنگ در هفته دولت امسال خبر داد و تاکید کرد: در صورت تامین اعتبار ، این چهار روستای سردسیری در نیمه دوم امسال از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

حیدری، همچنین با اشاره به آغاز گازرسانی به ۳۵ واحد صنعتی بزرگ و متوسط در سال‌جاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در "سال جهش تولید" تصریح کرد: تاکنون ۳۲ واحد صنعتی با صرف اعتباری افزون بر ۸۷ میلیارد ریال تکمیل و بهره‌برداری شده است.

به گفته وی، تعهد ارتقاء مصرف گاز در بخش‌های مختلف به ویژه در صنعت استان در سالجاری ۱۰ هزار مترمکعب بود، که با تکمیل و راه‌اندازی فاز نخست پتروشیمی اوره لردگان، تعهد ارتقاء مصرف گاز استان امسال بیش از ۱۹ هزار مترمکعب در روز افزایش یافته است و حدود ۲ برابر تعهد داده شده تنها در نیمه نخست امسال محقق شده است.    

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری، ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق شهری را بیش از ۹۹.۳ درصد و ضریب نفوذ گاز طبیعی در مناطق روستایی استان را ۸۹.۸ درصد اعلام کرد.
وی، اشتراک ۳۲۹ هزار مشترک گاز در سطح استان را یادآور شد و گفت: چهارمحال و بختیاری در دولت دوازدهم به عنوان شهر سبز در استفاده انرژی پاک گاز طبیعی در کشور شناخته شده است.
به گزارش ایرنا، استان چهارمحال و بختیاری با بیش از ۹۷۹ هزار نفر جمعیت در ۴۳ شهر و بیش از ۸۵۰ روستا و آبادی، حدود ۵۴۳ روستای بالای ۲۵ خانوار و شرایط متصل شدن به شبکه گاز کشور دارد.

برچسب‌ها شهرکرد گاز رسانی چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد گاز رسانی چهارمحال وبختیاری شهرکرد گاز رسانی چهارمحال وبختیاری چهارمحال و بختیاری گاز طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری

اکبری کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به تناوب در بعضی ساعات رگبار باران گاهی با رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و در برخی نقاط احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: شدت بارش‌ها برای امروز پنج شنبه و اوایل روز جمعه خصوصاً در نواحی غربی و جنوبی استان است.

اکبری اضافه کرد: شدت وزش باد برای روز‌های جمعه و شنبه به نسبت شدید تا شدید است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه