Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: در تذکرات اعضای شورای شهر و نامه‌ای که به شهردار نوشته و ابلاغ شده بر اجرای مصوبه کمیسیون ماده پنج برای اخذ پیوست‌های ترافیکی،اجنماعی و فرهنگی اسکای مال تاکید شده است.

کامران گردان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه هنوز عملیات ساختمانی پروژه "اسکای مال" همدان آغاز نشده، اظهار کرد: در کمیسیون ماده پنج تصویب شده که این پروژه باید هنگام گرفتن پروانه ساخت، پیوست‌های ترافیکی، اجنماعی و فرهنگی موردنیاز را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه لزوم اخذ پیوست‌ها با وسواس کامل در کمیسیون ماده پنج بررسی شده، افزود: در تذکرات اعضای شورای شهر و نامه‌ای که به شهردار نوشته و ابلاغ شده نیز بر اجرای مصوبه کمیسیون ماده پنج تاکید شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: بدیهی است که پروژه‌ای به این وسعت پیوست‌های لازم را اخذ کرده و برای دریافت پروانه ساخت باید آن را به شورای شهر ارائه دهد.

وی درباره برخی تحرکات عمرانی در حاشیه پروژه، تصریح کرد: شورای هماهنگی ترافیک استان برای تجهیز کارگاه، مجوز صادر کرده و این تجهیز کارگاه ربطی به عملیات اجرایی پروژه و صدور پروانه ندارد.

گردان اضافه کرد: عملیات گودبرداری نیز هنوز آغاز نشده و مجری پروژه فقط برای نخاله‌برداری کف درخواست مجوز داده که شهرداری منطقه یک درخواست را به مدیریت پسماند اعلام کرده اما هنوز مجوزی صادر نشده است.

وی در واکنش به برخی انتقادات درباره ایجاد معضل ترافیکی با اجرای پروژه اسکای مال، خاطرنشان کرد: در طرح اولیه پروژه یک هزار و ۳۰۰ پارکینگ درنظر گرفته شده است.

کد خبر 436555

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر همدان پروژه هاي عمراني كميسيون ماده 5 پیوست ترافیکی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیسیون ماده پنج اسکای مال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۱۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست

مجید درگی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به خسارت چندهزار میلیاردی آزادراه تهران- شمال به محیط زیست اظهار کرد: هر چند این پروژه نقش بسزایی در کاهش زمان تردد مسافران،کاهش مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا و ... دارد ولی نمی‌توان از کنار آسیبی که احداث این مسیر به محیط زیست وارد کرده به سادگی گذشت.

وی ادامه داد: هرچند عدم تعامل مجریان این پروژه با محیط زیست به ضرر طبیعت و حیات وحش تمام شده ولی در تلاشیم بخشی از این ضررها را جبران کنیم.

وی افزود: اگر احداث این بزرگراه با نظارت محیط زیست انجام می‌شد، خسارت‌های آن به حداقل می‌رسید و دغدغه امروز وجود نداشت.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • تاریخچه آتش‌سوزی، پیوست ساخت‌وسازها باشد/بیمه در اسرع وقت کارشناسی را آغاز کند
  • ریچموند به هایوارد پیوست/ تشدید دایره تحریم اسرائیل در آمریکا
  • آنچه در جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان گذشت
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • عوارض آزادراه تهران-شمال در اختیار محیط زیست
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری