Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@19:50:39 GMT

دلایل سردمزاجی جنسی از منظر طب سنتی + راهکار درمانی

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۰۱۲۲

دلایل سردمزاجی جنسی از منظر طب سنتی + راهکار درمانی

متاسفانه طی دهه‌های اخیر شاهد تشدید پدیده "سرد مزاجی و اختلالات جنسی" هستیم که این امر تاثیر بسیار مخربی بر زندگی زناشویی زوجین داشته؛ در این مطلب به برخی از دلایل این امر و راهکارهای تغذیه‌ای آن اشاره شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ متاسفانه طی دهه‌های اخیر در بسیاری از کشورهای جهان شاهد تشدید پدیده "سرد مزاجی و اختلالات جنسی" هستیم که این امر تاثیر بسیار مخربی بر زندگی زناشویی زوجین داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما شاید بتوان نوع "تغذیه" روزانه زوجین و نوع سبک زندگی آنها را یکی از دلایل اصلی این امر دانست چرا که تغذیه ناصحیح، سریعاً خود را حالات و توانمندی‌های جنسی افراد،  بروز و ظهور می‌دهد.

یکی از دلایل اصلی سرد مزاجی، کرختی و بی‌انگیزگی جنسی به ویژه در مردان "مصرف زیاد غذاهای دارای طبع سرد" است؛ برای رفع این حالت باید از خوردن زیاد خوراکی‌هایی نظیر خیار، گوجه، کاهو، هندوانه، لیموترش، رازیانه، گشنیز، آبغوره، سرکه، ماست و دوغ پرهیز داشت.

از غذاهایی که در این زمینه مفید هستند می‌توان به تخم‌مرغ آب‌پز عسلی، موز، نارگیل، خرمالو، آب هویج، کشمش‌پلو، شویدپلو، عسل، کره و روغن حیوانی، عسل به همراه کنجد، ارده شیره، نیمرو تهیه شده با روغن زیتون همراه با پیاز تفت‌داده شده اشاره کرد.

همچنین، ترکیب زیره سیاه و دارچین به میزان مساوی و دم کردن آن مثل چای، یک نوشیدنی مفید برای رفع سردمزاجی ناشی از خوردن غذاهای سرد است.

الیبته باید توجه داشت که سردمزاجی یا بی‌میلی جنسی دلایل دیگری هم می‌تواند داشته باشد از جمله فعالیت زیاد جنسی، ضربه خوردن کمر یا برداشتن بارهای سنگین، بیماری هایی مثل سرماخوردگی که درمان آنها متفاوت است.

آشنایی با یک روش مجرب طب سنتی برای "سم‌زدایی و پاکسازی بدن"درمان "دیسک و سیاتیک" با استفاده از "غمز و دلک" در حوزه طب سنتیتدابیر ویژه طب سنتی برای درمان "غلظت خون" + نسخه‌های تغذیه‌اینشانه‌های "غلظت خون" از نگاه طب سنتی را بشناسید

انتهای پیام/

Rsaadati/P/S2,24,1302/CT12 واژه های کاربردی مرتبط طب سنتی بیشتر بخوانید... آشنایی با یک روش مجرب طب سنتی برای "سم‌زدایی و پاکسازی بدن" درمان "دیسک و سیاتیک" با استفاده از "غمز و دلک" در حوزه طب سنتی تدابیر ویژه طب سنتی برای درمان "غلظت خون" + نسخه‌های تغذیه‌ای قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آشنایی با یک روش مجرب طب سنتی برای "سم‌زدایی و پاکسازی بدن" درمان "دیسک و سیاتیک" با استفاده از "غمز و دلک" در حوزه طب سنتی تدابیر ویژه طب سنتی برای درمان "غلظت خون" + نسخه‌های تغذیه‌ای واژه های کاربردی مرتبط طب سنتی پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ تشریح جزئیات آغاز فعالیت مدارس در سال تحصیلی کرونایی دانش‌آموزان ۲ توضیحات پلیس درباره فیلم تیراندازی خونین اوباش در سعادت‌آباد ۳ شهادت ۲ مرزبان در هنگ مرزی سردشت ۴ سود ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان/ اختصاص سهام ترجیحی شرکت‌های صندوق به فرهنگیان ۵ نظر موافق کمیسیون آموزش مجلس با برگزاری کنکور ۶ تصمیم مجلس برای ارائه طرح دو فوریتی عدم برگزاری تمام کنکورها ۷ نیروی انتظامی در موضوع امنیت اخلاقی تنها است/ آمادگی کامل پلیس برای ماه محرم ۸ آقای رئیس جمهور! شما سوگند خورده اید که حافظ قانون اساسی باشید! مهمترین اخبار اجتماعی برخی "مادران شاغل" بارداری خودشان را در محل کار مخفی می‌کنند تا مشکلی برایشان پیش نیاید! دریافت هزینه "خدمات فضای مجازی" توسط مهدهای کودک غیرقانونی است بساط جذب سردفتر با ماده ۶۹ قانون دفاتر جمع می‌شود؟! تصمیم مجلس برای ارائه طرح دو فوریتی عدم برگزاری تمام کنکورها مهمترین اخبار تسنیم لبنان|افشاگری حزب‌الله از اسرار سیاسی جنگ ۳۳روزه/ حاج قاسم نقش اساسی در پیروزی مقاومت داشت تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ گفتگوی رؤسای جمهور ایران و عراق| تأکید روحانی بر لزوم تلاش برای توسعه مناسبات و همکاری‌های دو کشور گسترش همکاری‌های استراتژیک ایران و روسیه/ ایجاد کریدور ایران ــ روسیه ــ اروپا در دستور کار قرار گرفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طب سنتی طب سنتی طب سنتی تغذیه ای غلظت خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، گفت: درمان رایگان کودکان زیر هفت سال از ابتدای سال به صورت آزمایشی در خراسان شمالی آغاز و از امروز رسمی شد. - اخبار استانها -

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: از امروز به صروت رسمی بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این موضوع یک خبر خوب از حوزه وزارت بهداشت و درمان و دولت سیزدهم است٬ افزود: چنانچه کودکان به بیمارستان مراجعه کردند، از بدو پذیرش بستری تا انجام اقدامات تشخیصی و جراحی خدمات درمانی را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه ابتدای امسال نوید ارائه گسترده و عادلانه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزش پزشکی را اعلام کرده بودیم، گفت: کلنگ زنی و شروع ساخت بیمارستان مادر و کودک به عنوان بزرگ ترین پروژه درمانی استان و آغار درمان رایگان کودکان زیر 7 سال در دانشگاه در این راستا محقق شد.

شاهین‌فر تصریح کرد: اجرای طرح رایگان درمان کودکان زیر 7 سال، در استان خراسان شمالی از ابتدای سال به شکل آزمایشی آغاز شده  بود اما امروز به صورت رسمی و سراسری این اقدام اجرایی می شود.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد
  • آیا زالو واقعا می‌تواند درمان کننده باشد؟
  • زالو درمانی؛ انجام بدهیم یا نه؟
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • زالو درمان می‌کند؟
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم