Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@16:28:17 GMT

از تیم هایپر شاهین شهر راضی نبودم

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۰۲۲۹

از تیم هایپر شاهین شهر راضی نبودم

بازیکن سابق‌ تیم فوتسال هایپر شاهین‌شهر گفت: از تیم هایپر شاهین‌شهر راضی نبودم و شرایط دشواری را تا کنون طی کردم، اگر مسئولین هایپر نظر بر تیم‌داری دارند، بهتر است شرایط مناسبی برای بازیکنان فراهم کنند.

مجید حاجی‌بنده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با پرداخت نشدن به موقع مبلغ قرار داد خود توسط تیم هایپر شاهین شهر، اظهار کرد: تا کنون از سوی این باشگاه ۲۰ درصد مبلغ قرار داد را به من پرداخت کرده اند و حدود ۳۵ درصد از مبلغ قرار داد را یک فقره چک داده‌اند که آن هم برگشت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه منتظر درخواست‌های جدید از سوی تیم‌های مدعی هستم، افزود: در حال حاضر با تیمی قرارداد ندارم و منتظر شروع فصل جدید هستم و به یکی از تیم‌هایی که شرایط مطلوبی داشته باشد، می‌روم.

بازیکن سابق هایپر شاهین شهر، ادامه داد: با توجه به تجربه سه ماهه‌ای که در کشور عراق داشتم، قراردادهایشان برای بازیکنان ایرانی به نسبت بهتر از قراردادهای تیم‌های ایرانی است و اگر درخواستی از سوی آنها به دستم برسد آن را از دست نمی‌دهم.

حاجی بنده خاطر نشان کرد: از تیم هایپر شاهین‌شهر راضی نبودم و تا کنون شرایط دشواری را طی کردم، اگر مسئولین هایپر نظر بر تیم‌داری دارند، بهتر است شرایط مناسبی برای بازیکنان فراهم کنند تا بازیکن بتواند به بهترین شکل ممکن مسابقات خود را انجام دهد.

کد خبر 436542

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتسال هایپر شاهین شهر لیگ برتر فوتسال فوتسال فوتسال ایران عراق شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم هایپر شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در سال ۲۰۱۸ و پس از کسب افتخارات فراوان تیمی و فردی با پیراهن رئال مادرید تصمیم گرفته این باشگاه را ترک کند اما از آن زمان تا به حال هنوز هم بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ رئال می‌دانند.

این در حالی است که او رقبای بسیار بزرگ و قدرتمندی مانند فرانس پوشکاش و آلفرد و دی استفانو و حتی رائول گونزالس را در کنارش می‌بیند اما به نظر می‌رسد که بسیاری از بازیکنان فعلی این تیم هم در این رقابت طرف این ستاره پرتغالی هستند.

رودیگر که در حال حاضر یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان رئال مادرید در خط دفاعی است در یک نظرسنجی رونالدو برزیلی را در رده پنجم، سرخیو راموس را در جایگاه چهارم، رائول را در رتبه سوم، زین‌الدین زیدان را مقام دوم و رونالدو را در جایگاه اول بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید قرارداد.

این بازیکن هم که حالا پیراهن النصر عربستان را بر عهده دارد از این ادعای ستاره رئال مادرید بسیار خوشحال شد و به شیوه خاص خودش در شبکه‌های اجتماعی از او تشکر و به‌نوعی اظهاراتش را تایید کرد.

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!