Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوروش مودت شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: دبیرخانه استانی جشنواره الگوی های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی مستقر در اداره امور تربیتی استان ۳۵۶ اثر از سراسر استان دریافت کرد که از این تعداد ۱۳ اثر برتر به دبیرخانه کشوری این جشنواره راه یافت.

وی مهمترین هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی معلمان درس تفکر و سبک زندگی با روش های نوین ارائه محتوا و مطلب به دانش آموزان دانست وافزود: شناسایی و تبادل تجارب بین معلم‌ها و بهره مندی مدرسان از الگوهای تدریس برتر و همچنین حرکت در راستای مفاد سند تحول بنیادین وارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان و همچنین شناسایی، ترویج سایر روش‌های نوین یاددهی و یادگیری و فراهم کردن ایجاد فضایی شاد و پویا برای کشف و شکوفایی استعدادهای نهفته دبیران از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره کشوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: همه دبیران درس تفکر و سبک زندگی  پایه هفتم و هشتم متوسطه اول می توانستند با ارسال آثار خود به دبیرخانه استانی در این جشنواره شرکت کنند، دبیرخانه کشوری این جشنواره در استان یزد مستقر است و داوری آثار راه یافته به مرحله کشور نیز تا پایان تابستان امسال انجام خواهد شد.

«جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی» فرصت مناسبی است تا مربیان، مشاوران و دبیران این درس با شیوه های موفق و فعال تدریس آشنا شوند.

 این جشنواره به منظور ارتقای کمی و کیفی دانش، نگرش و مهارت‌های مربیان و دبیران برگزار می‌شود.

جمعیت معلمان خوزستان ۴۵ هزار نفر است.

برچسب‌ها مدارس معلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس معلم مدارس معلم درس تفکر و سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد

 پیرو موافقت علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی مبنی بر ایجاد دریافت آثار با موضوع "عملیات تنبیهی وعده صادق" در سومین دوره از جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برنامه سازان شبکه‌ها و صدای مراکز می‌توانند اثر خودشان را با موضوع "عملیات تنبیهی وعده صادق" در ساختار مستند یا ترکیبی، به مدت حداکثر ۲۰ دقیقه، تا ۱۵ اردیبهشت به دبیرخانه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال کنند.

گفتنی است، هر شبکه و مرکز، مجاز به ارسال تنها یک اثر به دبیرخانه سومین جشنواره رادیویی پژواک است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟