Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@12:57:00 GMT

چگونه وب سایتی به موفقیت دیجی کالا داشته باشیم؟!

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۰۳۶۵

چگونه وب سایتی به موفقیت دیجی کالا داشته باشیم؟!

وب سایت دیجی کالا را می توان به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی فعال در کشور نام برد. برای اینکه دیجی کالا بتواند به این جایگاه دست پیدا کند یکسری نکات را در طراحی سایت خود اعمال کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وب سایت دیجی کالا را می توان به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی فعال در کشور نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اینکه دیجی کالا بتواند به این جایگاه دست پیدا کند یکسری نکات را در طراحی سایت خود اعمال کرد. ما در اینجا قصد داریم به بخش طراحی و ظاهر وب سایت اشاره ای داشته باشیم. مطمئنا مسائل بسیاری نظیر پشتیبانی، قیمت رقابتی، توجه به نیاز مصرف کنندگان و موارد بسیاری دیگر نیز در موفقیت این وب سایت نقش داشته است. اما موضوع طراحی سایت دیجی کالا یکی از مهمترین این عوامل می باشد.

رعایت یکسری نکات در زمینه رابط کاربری و تجربه مناسب برای کاربر باعث شده است که طراحی این سایت را به عنوان یک برگ برنده نام برد. امروزه استفاده از خدمات آنلاین بصورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است. مردم علاقه دارند تا در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنند. به همین علت تمایل دارند که کارهای خود را بصورت اینترنتی به انجام برسانند.

خریدهای اینترنتی یکی از نمونه های پر کاربرد امروزی می باشد. دسترسی آسان و صرفه جویی در زمان و هزینه های کاربران باعث بیشتر شدن علاقه افراد به آن شده است. همین موضوع باعث ایجاد یک فرصت بسیار مناسب برای کسب و کارهای گوناگون شده است تا با تغییر در شیوه فعالیت خود و اقدام برای طراحی فروشگاه اینترنتی شبیه دیجی کالا به مزایای بسیاری دست پیدا کنند.

طراحی وبسایت شبیه دیجی-کالا

 

برای اینکه با نکات طراحی وبسایت دیجی کالا بیشتر آشنا بشویم به ذکر چند نمونه از موارد پر اهمیت آن می پردازیم. مورد نخست ترکیب رنگ های بکار رفته در وبسایت می باشد. رنگ های قرمز و طوسی روشن باعث ایجاد حسی مناسب در کاربر خواهد شد. رعایت ترکیب رنگ ها و جلوگیری از زیاده روی باعث یک توازن مناسب شده است.

مورد بعدی مربوط به طراحی و قرارگیری المان ها در جای مناسب خود می باشد. دسترسی راحت به بخش های مختلف و منوی بسیار کاربردی با بخش بندی مناسب نیز سبب جذابیت بیشتر آن شده است. در این زمینه توجه ویژه ای به رابط کاربری شده است. سهولت در استفاده و ترتیب پیمایش صفحات به شکل هوشمندانه ای طراحی شده است. در کنار این موضوع مبحث تجربه کاربری باعث خواهد شد که بازدیدکننده در هنگام وب سایت احساس مناسبی را بدست آورد، دچار سردرگمی نشود و هدف خود را براحتی در وبسایت دنبال کند. همینطور تمایل پیدا کند که در دفعات بعدی نیز از وبسایت بازدید داشته باشد و به عنوان یک کاربر وفادار تبدیل شود.

 

این موارد بخشی از نکات طراحی سایت مشابه دیجی کالا بود. در زمینه ساخت فروشگاه آنلاین با رعایت کردن این نکات خواهید توانست که نظر کاربران را جلب کنید. وقتی که سایت حرفه ای خود را راه انداختید خواهید توانست که از سراسر نقاط کشور مشتریان پرتعدادی را جذب کنید، در تمام 24 ساعت شبانه روز محصولات خود را بفروش برسانید و درآمد خوبی را از این طریق بدست آورید.

طراحی وبسایت دارای گستردگی بسیاری می باشد. با توجه به نوع فعالیت خود و اهدافی که در ذهن خود دارید می توانید یکی از نمونه های آنرا انتخاب کنید.

 

مراحل طراحی سایت اختصاصی

مراحل طراحی سایت عموما به 3 دسته کلی تقسیم می شود. در مرحله اول یک وایرفریم و طرح اولیه برای شما ایجاد خواهد شد. شما با توجه به نکاتی که در ذهن خود دارید می توانید تغییراتی را که نیاز دارید اعمال نمایید. مرحله بعدی طراحی گرافیکی و انجام تغییراتی است که از سمت شما به تایید رسیده است و در مرحله آخر نیز شامل کدنویسی و پیاده سازی وب سایت می باشد.

طراحی سایت حرفه-ای

 

روش های ساخت وب سایت نیز بصورت کلی به 2 حالت تقسیم می شوند. حالت اول طراحی با cms می باشد. حالت دوم طراحی وبسایت به صورت اختصاصی و کد نویسی بشکل پایه می باشد.

در روش اول با استفاده از سیستم مدیریت محتوای رایجی مثل وردپرس به طراحی پرداخته می شود. در وردپرس این قابلیت وجود دارد که به هر اندازه ای که بخواهید قالب سایت خود را شخصی سازی نمایید و با استفاده از پلاگین های حرفه ای امکانات بی نظیری را ایجاد کنید.

 

در روش دوم عموما با استفاده از زبان برنامه نویسی php یک سایت طراحی می شود. به دلیل تخصصی بودن این روش ، زمان بیشتری برای انجام کار صرف خواهد شد و در نتیجه می بایست هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. در صورتی که امکانات ویژه و اختصاصی خواسته باشید به وسیله کدنویسی از پایه می توان به وبسایت خود اضافه کنید.

 

خدمات تیم ویستا

شرکت ویستا با کادری حرفه ای و داشتن نمونه کارهای موفق در زمینه تولید اپلیکیشن ، طراحی وب سایت و طراحی نرم افزار حسابداری آنلاین آماده پذیرش انواع سفارشات مشتریان گرامی می باشد. در صورتی که نیاز به مشاوره و ثبت سفارش دارید می توانید با شماره ۸۸۵۵۱۴۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سایت دیجی کالا طراحی وبسایت طراحی سایت طراحی وب خواهد شد سایت خود حرفه ای وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه طراحی قطار در ازبکستان

تین نیوز

مقامات ازبکستان مسابقه ای برای طراحی قطار هیوندای روتم برگزار می کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل ساپلای (Railway Supply)، راه آهن ازبکستان مسابقه ای را برای طراحی بیرونی و جذابیت قطار سریع السیر هیوندای روتم اعلام کرده است.

برنده مسابقه ۱۰۰ میلیون سوم( واحد پول ازبکستان معادل ۷.۹ هزار دلار) جایزه دریافت خواهد کرد. حروف اول برنده نیز در قطار به تصویر کشیده خواهد شد.شرکت کنندگان نمی توانند بیش از دو گزینه طراحی را ارسال کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • تو زیبایی
  • ویدیو/ چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • مسابقه طراحی قطار در ازبکستان
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)