Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون والیبال گفت: امیدوارم جهان هرچه زودتر از شر ویروس کرونا راحت شود تا فعالیت‌های اجتماعی به ویژه ورزش، به روال عادی خود برگردد.

وی با بیان این که والیبال ایران در نیمه نخست سال ۹۸ شاهد افتخارات زیادی بود، افزود: این رشته ورزشی در سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و قهرمانی جوانان ایران در جهان به عنوان رکورد جدیدی در والیبال به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون والیبال میزبانی دو هفته لیگ ملت‌ها در ارومیه و اردبیل و میزبانی قهرمانی مردان آسیا در تهران را از عملکرد‌های بسیار خوب والیبال ایران در سال ۹۸ دانست و گفت: والیبال ساحلی نیز عملکرد خوبی در سال گذشته داشت که امیدوارم امسال نیز این روند را ادامه دهد.

وی ادامه داد: میزبانی تور جهانی سه ستاره بندرعباس را نیز در اسفند ۹۸ داشتیم و همه کار‌ها برای برگزاری رقابت‌ها انجام شده بود، اما ویروس کرونا مسابقات را لغو کرد.

داورزنی گفت: فدراسیون والیبال در ابتدای اسفندماه با توجه به شرایط ویروس کرونا، با همکاری خوب باشگاه‌ها و دیگر مراجع، تکلیف لیگ‌های داخلی را مشخص کرد.

وی درباره برنامه‌های پیش روی والیبال ایران گفت: در سال ۲۰۲۱ درخواست میزبانی برای جوانان و نوجوانان جهان داشتیم که فدراسیون جهانی تصمیم گرفت قهرمانی جوانان جهان را به میزبانی دو کشور و مرحله نهایی آن را در ایتالیا برگزار کند.
با توجه به این که از نظر شرایط اقتصادی و بازاریابی، میزبانی ایران در این مسابقات مناسب نبود، از میزبانی جوانان جهان انصراف دادیم.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: در نهایت برنامه بر این شد که ایران میزبان نوجوانان و جوانان آسیا و نوجوانان جهان شود که میزبانی آسیا قطعی است و میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان، هنوز قطعی نشده، اما احتمال آن زیاد است.

وی یادآوری کرد که اگر به دلیل ویروس کرونا، مسابقات قهرمانی قاره‌ها در رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار نشود، انتخاب تیم‌ها برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان بر اساس رده‌بندی قاره‌ای خواهد بود.

داورزنی تاکید کرد: المپیک اهمیت زیادی برای والیبال ایران دارد، اما در زمان مناسب تصمیم فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی را اعلام خواهیم کرد.

وی با یادآوری این که تاکنون مشکل حامی مالی برای سال ۹۹ حل نشده است، افزود: تلاش داریم که بر اساس منابع موجود، برنامه‌ها را پیش ببریم. البته از زمانی که مسئولیت فدراسیون را پذیرفتم، بدهکاری‌های زیادی داشتیم که تلاش کردیم آن‌ها را تسویه کنیم و تا مهرماه سال جاری، ان شاالله همه آن‌ها پرداخت خواهد شد.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان گفت: در تلاشیم که لیگ را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از نیمه شهریورماه آغاز کنیم، زیرا هر چه لیگ پویاتری داشتیم باشیم، تیم ملی آماده‌تری خواهیم داشت.

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون والیبال، امروز (شنبه) به ریاست معاون وزیر ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمد رضا داورزنی فدراسیون والیبال فدراسیون والیبال والیبال ایران جوانان جهان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران

 به گزارش "ورزش سه"، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم انتساب امیرحسین منظمی آمده است: «احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

رزومه امیرحسین منظمی به شرح زیر است:
«دکترای تخصصی مدیریت ورزش از دانشگاه تهران در سال 1394
بازیکن و مربی اسبق تیم ملی
مدیر سلامت، ورزش و آموزش دبير خانه شورایعالي مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی كشور
عضو هيات مدیره سازمان ورزش شهرداری تهران
مدیر ورزش شهرداری منطقه ۱۴ تهران
مشاور ورزشي شهرداری مناطق ۱۴،۱۸،۲۱ تهران
رئيس انجمن واليبال شهرداری تهران
رئيس اداره تربيت بدني دانشگاه تربيت دبير شهيد رجایي
مدیر گروه آموزشي مدیریت دانشکده علوم ورزشي دانشگاه شهيد رجایي
عضو هييت ریسه فدراسيون واليبال جمهوری اسلامي ایران
عضو هيئت رئيسه هيئت واليبال استان تهران
مدیر تيم‌های ملي واليبال جمهوری اسلامي ایران
مدیر تيم‌های ملي واليبال جمهوری اسلامي ایران
رئيس انجمن واليبال فدراسيون ناشنوایان
رئيس انجمن واليبال دانشگاه پيام نور كشور
مدیر عامل باشگاه كهمان نوین لرستان
قائم مقام مدیر عامل باشگاه فرهنگي ورزشي متين وارنا صالحين ورامين
ریيس كميته بازاریابي انجمن مدیریت ورزشي كشور
عضو انجمن علمي مدیریت ورزشي كشور
مشاور عالي ورزشي فدراسيون ناشنوایان
عضو هيات رییسه پنل مدیریت ورزشي در همایش ملي یافته‌های نوین در علوم ورزشي
نماینده جامعه كميته اخلاق در پژوهش‌های زیست پزشکي پژوهشکده گوارش و كبد دانشگاه شهيد بهشتي
عضو كارگروه ویژه گردشگری جام جهاني فوتبال ۲۰۲۲ قطر
مدیر اجرایي مسابقات ليگ جهاني واليبال در سال ۲
دبير قطب یازده غذا و داروی كشور
عضو كميته علمي سيزدهمين همایش بين المللي علوم ورزشي
رییس انجمن واليبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي كشور

دیگر خبرها

  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • ویدیو/ پرداخت کامل بدهی ایران به بانک توسعه اسلامی
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • پرداخت کامل بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی