Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها - استاندار البرز از تمدید محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج ، عزیزاله شهبازی در حاشیه جلسه ستاد کرونا درجمع خبرنگاران اظهار داشت: این جلسه هر هفته برگزار می‌شود و آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان‌های کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البرز همچنان در وضعیت قرمز شیوه کرونا قرار دارد از این رو محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته دیگر نیز تمدید شد.

استاندار البرز با قدردانی از مردم استان به دلیل همراهی با مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا، بیان کرد: البته آمارها امیدوارکننده است از این رو اگر همراهی‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک استمرار یابد به نتایج بهتری نیز می‌رسیم.

چالش‌های پرستاری در بحران کروناافزایش تعداد تخت‌های بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان ساسانعلاقه‌مندی 20 کشور جهان به واکسن روسیه علیه کرونا

شهبازی تصریح کرد: در ستاد ملی برای ماه محرم و عزاداری‌ها در این ماه نیز مقرراتی وضع شده که تا هفته آینده قطعی، تصویب و ابلاغ می‌شود.
استاندار البرز اضافه کرد: مسولان هیات‌ها و تکایا باید در این زمینه مسوولیت بپذیرند و در هیات‌های عزاداری اصول بهداشتی را به جد رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه  افزایش تخت‌های بیمارستانی و تامین لوازم و تجهیزات مورد نیاز، تقویت کادر درمان و پرستاری با استخدام نیروهای جدید همچنان اولویت دولت در مقابله با ویروس کروناست تصریح کرد: تا پایان امسال حدود 8 هزار تخت جدید به بیمارستان‌های کشور  افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ی

R7810/P1549/S6,50/CT11 بیشتر بخوانید... کرونا در مدار صعود /‌ بوستان‌های مشهد دوباره تعطیل شدند آمازون بیشترین سوددهی را در اوج همه گیری ویروس کرونا در آمریکا داشته است "جوشاندن آب" ویروس کرونا را به‌صورت آنی از بین می‌برد! قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کرونا در مدار صعود /‌ بوستان‌های مشهد دوباره تعطیل شدند آمازون بیشترین سوددهی را در اوج همه گیری ویروس کرونا در آمریکا داشته است "جوشاندن آب" ویروس کرونا را به‌صورت آنی از بین می‌برد! پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ۲۳ شهرستان خوزستان از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند ۲ نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: ۲۶ میلیارد دلار بودجه کشور آن سوی مرزهاست + فیلم ۳ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۴ حسینیه اعظم زنجان توصیه‌های مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار می‌دهد / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۵ زلزله ۴.۵ریشتری کهنوج خسارت جدی نداشت؛ ترک‌خوردگی دیوارها در مناطق روستایی ۶ تفکر نادرستی که ایرانی‌ها را گرفتار می‌کند / کرونا در فصل پاییز شرایط خطرناک‌تری دارد ۷ گزارش ویدئویی|گرانی افسارگسیخته در کردستان / سفره‌های مردم روز به روز خالی‌تر می‌شود / مقصر اصلی ‌کیست؟ ۸ معاون وزیر راه: پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه راه ‌تا پایان دولت بهره‌برداری می‌شود + فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| مدافع حرمی که جان فدای سلامت مردم شد / ‌شهید فرزانه به آرزوی شهادت در بیمارستان رسید عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: به اسم خصوصی‌سازی "هفت‌تپه" را تاراج کردند/ موضوع را در مجلس پیگیری می‌کنیم طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: تعرض ‌جنگنده‌ها ‌راهزنی هوایی بود / دستگاه قضایی ‌علیه آمریکا اعلام جرم کند مهمترین اخبار تسنیم لبنان|افشاگری حزب‌الله از اسرار سیاسی جنگ ۳۳روزه/ حاج قاسم نقش اساسی در پیروزی مقاومت داشت تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند گسترش همکاری‌های استراتژیک ایران و روسیه/ ایجاد کریدور ایران ــ روسیه ــ اروپا در دستور کار قرار گرفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا برای حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از ۲ چهره خارجی حاضر در صحن علنی امروز مجلس ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایسنا روایت کرده، در جلسه نوبت صبح روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس شورای اسلامی دو نفر از نمایندگان پارلمان جمهوری غنا با حضور در جایگاه مهمانان صحن مجلس از نزدیک در جریان سازوکار قانونگذاری و همچنین فعالیت‌های مجلس ایران قرار گرفتند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900937

دیگر خبرها

  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • تصویری از مهمانان خاص امروز بهارستان
  • عکسی از ۲ چهره خارجی حاضر در صحن علنی امروز مجلس ایران
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • نماینده مجلس: طرح هادی از تخلف ساخت وساز در روستاهای البرز می کاهد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟