Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:49:19 GMT

باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده برانکو ریسک می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۰۵۵۰

باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده برانکو ریسک می‌کند؟

باشگاه پرسپولیس ممکن است بخواهد در مورد پرونده برانکو ایوانکوویچ ریسک کند، ریسکی که شاید به ضرر سرخپوشان تمام شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس تا روز پنجشنبه 16 مرداد ماه فرصت دارد طلب برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش را بپردازد، در غیر این‌صورت با محرومیت سنگینی از سوی فیفا مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این باشگاه برای اینکه پول به موقع به دست برانکو یا وکیلش برسد باید روز دوشنبه (دو روز دیگر)  برای ارسال آن اقدام کند.

نکته قابل توجه اینکه طبق قانون جدید فیفا، چنانچه هر حکمی درباره پرونده‌های این‌چنینی صادر شود، باشگاه جریمه شده تا 45 روز این فرصت را دارد بدهی خود به شاکی‌اش را پرداخت کند و در آن صورت حکم صادره اجرا نخواهد شد. اتفاقی که چند ماه پیش در مورد باشگاه ماشین‌سازی تبریز رخ داد و این باشگاه بعد از پرداخت طلب شاکی‌اش از جریمه فیفا در امان ماند.

همین موضوع باعث شده مسئولان باشگاه پرسپولیس امیدوار باشند در صورت صدور حکم فیفا مهلتی 45 روزه برای پرداخت طلب برانکو داشته باشند، اما مشکل اینجاست که فیفا برای هر پرونده‌ای چنین فرصتی را در نظر نمی‌گیرد. از آنجا که باشگاه پرسپولیس هم‌اکنون پرونده‌های زیادی از جمله پرونده ماریو بودیمیر، گابریل کالدرون و دستیارانش ....را در فیفا به علت عدم پرداخت مطالبات‌شان دارد، ممکن است رأی صادره در مورد پرونده برانکو بسیار سنگین باشد و بر اجرایی سریع آن تأکید شود. 

با شرایط موجود باید دید باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده برانکو این ریسک را خواهد کرد یا در 48 ساعت آینده برای پرداخت طلب مربیان کروات سابقش اقدام می‌کند.

خواجه‌وند: پرونده بودیمیر در CAS ثبت شده و منتظر صدور رأی هستیم/ برانکو راضی به مذاکره نشد و پولش را می‌دهیم

 

انتهای پیام/

 

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس بیشتر بخوانید... دعوت باشگاه پرسپولیس از برانکو و کالدرون برای حضور در جشن قهرمانی رسول‌پناه: سعی می‌کنیم پول برانکو را تا ۱۶ مرداد بدهیم/ تا یکی، دو هفته آینده اعضای هیئت مدیره پرسپولیس مشخص می‌شوند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دعوت باشگاه پرسپولیس از برانکو و کالدرون برای حضور در جشن قهرمانی رسول‌پناه: سعی می‌کنیم پول برانکو را تا ۱۶ مرداد بدهیم/ تا یکی، دو هفته آینده اعضای هیئت مدیره پرسپولیس مشخص می‌شوند واژه های کاربردی مرتبط برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ لیگ برتر فوتبال| فکری به دنبال هت‌تریک مقابل پرسپولیس/ جدال استقلال و سپاهان برای نایب قهرمانی در غیاب ژنرال ۲ پلویی: نمی‌دانم از ملاقات کنندگان کرونا گرفتم یا از بیمارستان/ فدراسیون کشتی به صورت ویژه پیگیر کارم بود ۳ فرحانی: داور و کمک‌هایش ۳ پنالتی و گل سالم ما را ندیدند/ ۵ اشتباه به ضرر صنعت نفت، اشتباه است؟ ۴ جدول لیگ برتر فوتبال در پایان روز نخست از هفته بیست‌وهفتم؛ فرار بزرگ سایپا و صعود موقت تراکتور به رده دوم ۵ رشیدی: جای فدراسیون بودم، مربی جوان‌تری به جای مظلومی انتخاب می‌کردم/ بازی استقلال - سپاهان قشنگ و زیبا می‌شود ۶ تلاش اینتر برای جذب مسی با دستمزد سالیانه ۵۰ میلیون یورویی ۷ پیروزی یوونتوس در رقابت با منچستریونایتد برسر خیمنس ۸ احتمال حضور ۵ نماینده از یک کشور در لیگ قهرمانان آسیا مهمترین اخبار ورزشی کرونا بیخ گلوی فوتبال ایران؛ وضعیت قرمز میزبانی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲/ راهکاری برای نجات تیم ملی و باشگاه‌ها رشیدی: جای فدراسیون بودم، مربی جوان‌تری به جای مظلومی انتخاب می‌کردم/ بازی استقلال - سپاهان قشنگ و زیبا می‌شود باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده برانکو ریسک می‌کند؟ درخشان: راه برای رفع تعلیق جودو خارج از دادگاه CAS بسته نیست اما سخت است/ بهتر است با IJF رفتار خصمانه نداشته باشیم مهمترین اخبار تسنیم لبنان|افشاگری حزب‌الله از اسرار سیاسی جنگ ۳۳روزه/ حاج قاسم نقش اساسی در پیروزی مقاومت داشت تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند گسترش همکاری‌های استراتژیک ایران و روسیه/ ایجاد کریدور ایران ــ روسیه ــ اروپا در دستور کار قرار گرفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس مورد پرونده برانکو برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!

حسین ماهینی بازیکن و کاپیتان سابق پرسپولیس که مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود، خاطره جالبی از پنالتی «مسی - سوارس» ـی رامین رضاییان و مهدی طارمی به سپاهان تعریف کرد.

او در این باره گفت: من در آن بازی کاپیتان بودم، ما در بازی قبلی دربی را باخته بودیم و استادیوم کاملا پر بود و ۱۰۰هزار هوادار آمده بودند. هیچ کس از این کار آنها خبر نداشت. بعد از این اتفاق برانکو با مهدی و رامین به مدت یک هفته صحبت نمی‌کرد. برانکو به آنها گفت اگر یکبار دیگر این کار را تکرار کنند اخراج خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

tags # رامین رضائیان ، مهدی طارمی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • کاهش ریسک ابتلا به سرطان با مصرف روزانه ۲ عدد گوجه فرنگی
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی