Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مسلم قاسم آبادی رئیس کلانتری مهر آباد گفت: در پی سرقت‌های متعدد لوازم خودرو که در محله مهر آباد جنوبی اتفاق افتاده بود، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری قرار گرفت.

رئیس کلانتری مهر آباد با اشاره به اینکه ماموران برای شناسایی سارقان به محل‌های سرقت مراجعه کردند و به تحقیقات میدانی پرداختند، گفت: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت که ۴ سرنشین یک دستگاه سواری که ۳ مرد و یک زن بودند، به محل‌های سرقت مراجعه کردند و در ابتدا سارق زن از خودرو پیاده و با نشان دادن خودرویی، سایر همدستان وی لوازم داخل آن را سرقت کردند و به سرعت از محل متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: تعداد گشت زنی‌های انتظامی در نقاط مختلف کلانتری مهر آباد افزایش یافت تا اینکه ماموران گشت انتظامی کلانتری شامگاه دوشنبه ششم مرداد ماه موفق به شناسایی خودرو سارقان شدند.

وی توضیح داد: ماموران گشت کلانتری خودروی متهمان را تحت مراقبت قرار دادند و مشاهده کردند همان زنی که چادر بر سر داشت، از خودروی سواری پراید پیاده و مشغول پرسه زنی بین خودرو‌ها شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند، افزود: سارق زن با مشاهده ماموران در نزدیکی خود به صورت پیاده از محل گریخت و ماموران به تعقیب وی پرداختند و موفق شدند پس از مدتی تعقیب و گریز سارق زن را که سرعت خوبی در فرار داشت، دستگیر کنند، اما متأسفانه سارقان مرد که سوار بر خودروشان بودند از محل گریختند.

سرهنگ قاسم آبادی افزود: با دستگیری سارق زن، مشخص شد که وی زن نبوده، بلکه مردی ۳۲ ساله است و متهم مدعی شد با پوشش زنانه به پرسه زنی در بین خودرو‌ها می‌پرداخته تا در صورت مشاهده شدن توسط شهروندان و ماموران انتظامی، به وی شک نکنند.

کلانتر محله مهرآباد ادامه داد: متهم در کلانتری به ۲۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو در ۲ ماه گذشته با همکاری ۳ همدستش اعتراف و اظهار داشت، وظیفه من این بود که با پوشش زنانه در ابتدا خودرو‌هایی که ایمنی کمتری داشتند را شناسایی کنم و سپس آن‌ها را به همدستانم نشان دهم و شبی ۱۰ تا ۱۵ فقره سرقت مرتکب می‌شدیم.

وی با بیان اینکه سارق زن نما برای گرفتن دستور قضایی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت، خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری سایر همدستان متهم و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

دست کارمند سارق در محل کارش برملا شد/ سرقت ۱۲۰ دستگاه تلفن همراه

دستگیری سارق مسافرکش نما در بهارستان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت اموال سرقت حوادث و انتظامی مهر آباد سارق زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل در حین سرقت با شلیک پلیس در محدوده دولت‌آباد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به دستگیری سارقان حرفه‌ای اظهار داشت: نهم اردیبهشت‌ماه امسال به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت‌آباد بلافاصله مأموران کلانتری 167 برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری دولت‌آباد در محل مشخص شد که سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت هستند.

طرهانی در ادامه تصریح کرد: با حضور به‌موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور مأموران شده بودند با خودرو به سمت مأموران گرفته و اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر 2 سارق زمین‌گیر و دستگیر شدند که در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تا کنون یک مالباخته متهمان را شناسایی که در این راستا پرونده تشکیل و سارقان برای کشف جرائم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

22 نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه دستگیر شدند

طرهانی با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی درصحنه و انجام پیگیری‌های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد