Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ صیرفیانپور رئیس اتحادیه نهاد و ادوات کشاورزان استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  اظهارداشت: متاسفانه به دلیل افزایش بی منطق قیمت ارز در بازار شاهد رشد ۲ برابری قیمت ادوات مورد نیاز کشاورزان استان اصفهان در مقایسه با سال گذشته هستیم.

او افزود:بیش از ۷۰ درصد از ادوات مورد نیاز کشاورزان اصفهانی وابسته به بازار ارز و واردات از کشور‌های خارجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اتحادیه نهاد و ادوات کشاورزان استان اصفهان تاکید کرد:عمده ادوات مورد نیاز کشاورزان استان اصفهان همچون تراکتور و کمباین از کشور‌های چین و قطر وارد می‌شود.

صیرفیانپور گفت:در شرایط فعلی قیمت یک دستگاه تراکتور از ۱۱۸ میلیون تومان به ۱۴۵ میلیون تومان و قیمت یک دستگاه کمباین از ۱۴۰ میلیون به ۱۶۵ میلیون در سال جدید افزایش پیدا کرده است.

او اضافه کرد:در حال حاضر هزینه‌های کشاورزان برای خرید ادوات مورد نیاز خود ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه نهاد‌ها و ادوات کشاورزان استان اصفهان تاکید کرد:با وجود چنین اوضاعی در تامین ادوات مورد نیاز کشاورزان استان دچار مشکلات بسیاری هستیم.

صیرفیانپور گفت: برای حل مشکلات گرانی ادوات کشاورزان نیاز به مشارکت و ورود همگانی دستگاه‌های اجرایی استان به این مسئله است.   انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت ارز ادوات کشاورزی کشاورزان اصفهان کشاورزان استان اصفهان ادوات کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته تصویری از دختر بچه ۱۱ ساله مبتلا به اتیسم در شبکه‌های مجازی منتشر شد، در این تصویر عنوان شده بود که دیانا روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ساعت ۱۲ ظهر حوالی خیابان ۲۴ متری اول اصفهان گم شده است.

کاربران زیادی برای پیدا شدن این دختر بچه در فضای مجازی تلاش کردند. اما امروز سرهنگ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از قتل این دختر خبر داد و گفت: در بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که مادر این دختر وی را به قتل رسانده است.

وی گفت: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر ۱۱ ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر طفل گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد، لذا دستگیر و طی بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت:
در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کرده، سپس جنازه او را آتش زده و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، مفقودی اش را اعلام کردم.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر ۱۱ ساله خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد.

وی افزود: قاتل به همراه پرونده متشکله، جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6090901

دیگر خبرها

  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • رقابت بیش از ۲۶ هزار اصفهانی در گروه آزمایشی تجربی
  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان