Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان از نشانه های ایمان است، گفت: قطعاً در این مرحله نیز مردم انقلابی و مؤمن با لبیک به ندای رهبری و در راستای توصیه‌های ایشان وارد میدان می‌شوند و با بسته‌های کمک مؤمنانه به یاری نیازمندان می‌شتابند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه، اظهار داشت: امروز به دلیل شیوع ویروس کرونا در جامعه در شرایط خاصی قرار داریم که برای برخی از اقشار از نظر کسب و کار مشکلاتی به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید در این زمینه به اقشار آسیب دیده کمک شود از طرفی در آموزه های دینی ما به این موضوع بسیار اشاره شده است و یکی از نشانه های ایمان است.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به وظیفه انسانی هر فردی، ابراز داشت: کمک به نیازمندان وظیفه‌ انسانی هر فردی است که در این شرایط حساس به نیازمندان کمک کند و ملت ایران حتما صحنه ای زیبا از همدلی و مواسات را رقم خواهند زد.

وی اضافه کرد: ملت ایران در مرحله اول که در ماه مبارک رمضان برگزار شد بسیار خوب به نیازمندان رسیدگی کردند و اجازه ندادند که این افراد در ماه مبارک احساس سختی کنند.

آیت الله توکل خاطرنشان کرد: قطعاً در این مرحله نیز مردم انقلابی و مؤمن با لبیک به ندای رهبری و در راستای توصیه‌های ایشان وارد میدان می‌شوند و با بسته‌های کمک مؤمنانه به یاری نیازمندان می‌شتابند.

وی عنوان کرد: در روایاتی که از اهل بیت (ع) بیان شده، بارها تأکید شده که اگر انسان بتواند در این دنیا فردی را از اضطراب و نگرانی خارج کند خداوند متعال در قیامت اضطراب و نگرانی را از وی جدا می‌کند.

انتهای پیام/


 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان گیاهی ریزش مو

آفتاب‌‌نیوز :

چای سبز در برگیرنده مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان‌ها و نیز آنزیم ها، اسید‌های امینه و مواد شیمیایی گیاهی همچون پلی فنول هاست. چای سبز شامل ویتامین B، فولات، منگنز، پتاسیم، منیزیم و کافئین است. این گیاه در برگیرنده آنتی اکسیدان‌های فراوانی است که رشد مو‌ها را بیشتر می‌کند. اپی گالوکاتچین گالات مهمترین ترکیب چای سبز است که در حدود %۱۱آن را تشکیل می‌دهد اپی گالو کاتچین دارای نقش‌های متعددی است که با تاثیر بر روی آنزیم ۲آ لفا ردوکتاز از ریزش ارثی مو پیشگیری می‌کند.

باعث بر طرف کردن ضایعات Psoriform و نیز هپیراکراتوز بافتی و نهایتاً چربی سرمی شود. کاتچین موجود در آن خاصیت مهارکنندگی ۵ آلفا ردوکتاز را دارد که DHT را مسدود می‌سازد. DHT یکی از علل کلیدی ریزش مو محسوب می‌شود. این ماده می‌تواند رشد مو‌های جدید را ترویج کند و از بروز مشکلات رایجی همچون شوره و پوست سر خشک پیشگیری نماید. تحقیقات علمی نشان می‌دهد این ترکیب دارای خواص بسیار با ارزش برای درمان ریزش مو است

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه 
  • همدان با رفع نواقص گذشته در اکسپوی امسال درخشید
  • وحدت مسلمین از مهمترین رهاوردهای اجتماعی حج است
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • درمان گیاهی ریزش مو
  • رئیسی: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان ایران است
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند