Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان یزد با انتقاد از عدم تامین زیرساخت‌های لازم برای جذب نخبگان در حوزه‌های مختلف گفت: متاسفانه برخی شرکت‌ها به صورت شفاف زمینه مهاجرت نخبگان از کشور را فراهم می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی اظهار داشت: بنیاد شهید باید برای فرزندان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران علاوه بر بحث اشتغال به لحاظ فرهنگی، آموزشی و تربیتی هم توجه بسیار خاصی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نخبگان بسیاری در جامعه ایثارگری داریم گفت: باید سعی کنیم این استعدادها به درستی شناسایی شده و از ظرفیت آنها در پیشرفت کشور استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه متاسفانه ما نسبت به آموزش و تربیت در کشور بی‌توجهی می‌کنیم گفت: بسیاری از نخبگان ما بلافاصله پس از اینکه در دانشگاه قبول می‌شوند، با پیشنهادهایی از سوی کشورهای خارجی روبه رو می‌شوند که به آن نقاط بروند ولی ما برای جذب همین جوانان برنامه‌ای نداریم.

ناصری یزدی تاکید کرد: متاسفانه برخی از شرکت‌ها الان به صورت کاملا روشن و شفاف در کشور اعلام می‌کنند که زمینه مهاجرت نخبگان به کشورهای دیگر را فراهم می‌کنند؛ باید علاوه بر اینکه جلوی این موضوع گرفته شود، زمینه شکوفایی و استعداد کامل از ظرفیت‌های آنها استفاده شود.

دیدار نخبگان و بزرگان ‌کوهشاه احمدی با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان / منطقه را از محرومیت خارج کنیدرئیس بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان: بیشتر نخبگان جذب استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌شوند

امام جمعه یزد یکی دیگر از مشکلات اساسی که امروز در کشور ما وجود دارد را بحث کاهش فرزندآوری دانست و افزود: متاسفانه این توطئه بزرگی بود که با برخی کم‌درایتی‌ها در کشور رواج پیدا کرد و الان به چالش تبدیل شده است.

وی افزود: باید برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم و با در نظر گرفتن مشوق‌هایی، مردم را نسبت به فرزندآوری ترغیب کرده و جلوی پیر شدن و فرسوده شدن جمعیت ایران را بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد به موضوع اشتغال اشاره کرد و گفت: یکی از عرصه‌هایی که می‌توان در کشور به صورت ویژه تقویت کرد و علاوه بر اینکه زمینه اشتغال را به صورت گسترده فراهم می‌کند، پیشرفت اقتصادی کشور را هم به دنبال دارد، بحث صنایع پوشاک است.

ناصری یزدی با تاکید بر اینکه صنایع پوشاک نیاز به تخصص و اعتبار اولیه زیادی ندارد گفت: الان بازار پوشاک ایران به دست کشورهایی از جمله چین و ترکیه افتاده و باید جلوی این موضوع را با تقویت صنعت پوشاک داخل بگیریم.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: در صورتی که ما بتوانیم کارگاه‌های خانگی و کوچک پوشاک را تقویت کنیم و به صورت کامل بازار پوشاک داخل را با محصولات ایرانی به دست بگیریم، صنایع بسیار دیگر وابسته‌ای هم در کشور پیشرفت می‌کند.

انتهای پیام/781/ح

R41376/P/S6,76/CT11 بیشتر بخوانید... نامه نخبگان دانشگاه و حوزه؛ عالمان و مصلحان اجتماعی از ظرفیت ملت‌ها در جهت اخراج آمریکا از منطقه استفاده کنند نخبگان حوزوی و دانشگاهی خواستار تبادل راهکارهای تخصصی برای خروج آمریکا از منطقه شدند فرمانده سپاه بیت‌المقدس: زمینه حمایت از نخبگان در کردستان فراهم شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نامه نخبگان دانشگاه و حوزه؛ عالمان و مصلحان اجتماعی از ظرفیت ملت‌ها در جهت اخراج آمریکا از منطقه استفاده کنند نخبگان حوزوی و دانشگاهی خواستار تبادل راهکارهای تخصصی برای خروج آمریکا از منطقه شدند فرمانده سپاه بیت‌المقدس: زمینه حمایت از نخبگان در کردستان فراهم شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ۲۳ شهرستان خوزستان از وضعیت قرمز کرونا خارج شدند ۲ نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: ۲۶ میلیارد دلار بودجه کشور آن سوی مرزهاست + فیلم ۳ سفر معاون رئیس‌ جمهور به استان فارس به روایت تصویر ۴ حسینیه اعظم زنجان توصیه‌های مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار می‌دهد / با ‌ستاد ‌کرونا همراه خواهیم بود ۵ زلزله ۴.۵ریشتری کهنوج خسارت جدی نداشت؛ ترک‌خوردگی دیوارها در مناطق روستایی ۶ تفکر نادرستی که ایرانی‌ها را گرفتار می‌کند / کرونا در فصل پاییز شرایط خطرناک‌تری دارد ۷ گزارش ویدئویی|گرانی افسارگسیخته در کردستان / سفره‌های مردم روز به روز خالی‌تر می‌شود / مقصر اصلی ‌کیست؟ ۸ معاون وزیر راه: پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه راه ‌تا پایان دولت بهره‌برداری می‌شود + فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| مدافع حرمی که جان فدای سلامت مردم شد / ‌شهید فرزانه به آرزوی شهادت در بیمارستان رسید عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: به اسم خصوصی‌سازی "هفت‌تپه" را تاراج کردند/ موضوع را در مجلس پیگیری می‌کنیم انتقاد رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از بی‌توجهی به خودکفایی مرغ در ایران /‌ چرا تحریم مرغ انگلیسی برداشته شد؟ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ مهمترین اخبار تسنیم لبنان|افشاگری حزب‌الله از اسرار سیاسی جنگ ۳۳روزه/ حاج قاسم نقش اساسی در پیروزی مقاومت داشت تعلل هیئت دولت در تصویب ۲ خط/ آقای رئیس‌جمهور، برای تصویب افزایش ۲۰۰هزارتومانی حق مسکن کارگران چند دقیقه زمان نیاز است؟ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر / پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ روحانی: ۱۰ استان از پیک بیماری کرونا عبور کردند گسترش همکاری‌های استراتژیک ایران و روسیه/ ایجاد کریدور ایران ــ روسیه ــ اروپا در دستور کار قرار گرفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان آمریکا از منطقه برای حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست بزرگداشت مقام معلم و استاد با حضور امام جمعه شهرستان آباده حجت‌الاسلام سید علیرضا دانا نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در محل سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در این نشست اظهار کرد: اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و استادانی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید مطهری اهتمام می‌ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.

آرش زارعیان متذکر شد: بدون تردید همت و تلاش استادان فرهیخته و معلمان عالی‌قدر نقش مهمی در دانایی، شکوفایی و تعالی جامعه و فراهم کردن شرایط لازم برای تکوین حیات طیبه انسانی دارد.

امام جمعه شهرستان آباده هم یادآور شد: علمی كه پشتوانه عقلی نداشته باشد موجب گمراهی می‌شود و رسالت علم رها ساختن انسان از بند خودبینی و خودپرستی است.

دانا با تأکید بر اینکه دانشجویان بیشتر از دیگران باید بصیرت و عقلانیت داشته باشند، توجه به تقویت تفکر در دانشگاه‌ها را ضروری دانست و افزود: خردورزی آن چیزی است که استادان باید قبل از تدریس بدان توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: دانشگاه‌ها زیرساخت اصلی علم و دانش در کشور هستند و استادان به سبب نقش الگویی خویش، درهای معرفت را به روی دانشجویان می‌‌‌‌گشایند و راه و رسم زندگی صحیح را به آنها می‌آموزند و زمینه‌ساز تربیت انسانی «دانا، توانا، خردمند، پرهیزکار، پاکدامن، کارآمد، شجاع، هوشیار و اهل اقدام» می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • زیرساخت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی موجود نیست
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • پیش‌نویس لایحه جامع حمایت از نخبگان ایرانی آماده شد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است