Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی از تمدید دورکاری یک سوم کارکنان دستگاه های اجرایی استان تهران در هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به تصمیم‌های جدید ستاد ملی کرونا برای این استان اظهار داشت: طی هفته جاری طرح ترافیک در پایتخت به حالت تعلیق درآمده و بقیه محدودیت‌‍‌ها همچون هفته‌های گذشته پابرجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: حضور و تجمع مردم در اماکن مختلف به ویژه سیستم حمل‌ونقل عمومی به شیوع گسترده‌تر این ویروس در تهران منجر شد و امید است تعلیق طرح ترافیک نقش مهمی در مدیریت این جریان داشته باشد.

استاندار تهران سپس تاکید کرد: دورکاری و کاهش یک سومی کارکنان دستگاه های اجرایی استان تهران این هفته نیز تمدید شد.

محسنی‌ بندپی سپس گفت: ساکنان و شهروندان استان تهران از حضور در اماکن شلوغ و پرجمعیت خودداری کرده و در صورت حضور تمامی پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک را رعایت کنند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، بندپی همچنین خاطرنشان کرد: نظارت جدی بر رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک به ویژه در اماکنی همچون پاساژها و مراکز شلوغ تشدید می شود و از شهروندان و اصناف مختلف درخواست می شود پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/0036bc

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تهران کرونا استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر پنجشنبه در همایش روز ملی شوراها با تبریک این روز اظهار کرد: وظایف شوراها در قانون کاملاً روشن است لذا اعضای شورا منتخب مردم در پارلمان محلی بوده و مردم به آنان اعتماد کردند تا اهداف قانون اساسی را اجرایی کنند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه ۱۸۰۰ دهیاری، بیش از ۲۰۲۰ روستا و ۵۶ شهر در گیلان با داشتن شورا فعالیت می‌کنند، افزود: انتقال مطالبات مردم به مسئولین اجرایی در رفع مشکلات اثرگذار است و باعث رونق و آبادانی می‌شود.

وی با اشاره به و تعامل و وحدت شورای اسلامی با شهرداری رشت ادامه داد: در ۶ دوره اخیر شورای شهر رشت، این دوره شورا نشان داد که پای کار و تعهدی که به مردم داده ایستاد و همین امر سبب شده که شهردار با انگیزه پروژه‌های بزرگی را اجرایی کند و نشان دهنده همدلی و تعامل شورا و شهرداری است.

عباسی با بیان اینکه شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند، ادامه داد: شوراها نماینده دولت در شهر یا روستا است چرا که مدیریت را در شهر و روستا پارلمان محلی انجام می‌دهد، انتقال مطالبات مردم به مسؤولان اجرایی در رفع مشکلات اثرگذار است و سبب رونق و آبادانی می‌شود.

استاندار گیلان عملیات وعده صادق را حرکت بازدارنده دانست و تصریح کرد: با اجرای این عملیات قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی ایران در دنیا به اثبات رسید و این حکایت از به ثمر نشستن خون شهدای ما دارد.

وی با بیان اینکه اگر به عنوان استاندار خیلی مورد هجمه قرار می‌گیرم به این دلیل است کار می‌کنیم و این مطابق میل جریان غیر همسو نیست، تأکید کرد: کار و تلاش کنید و فقط هدفتان خدمت صادقانه به مردم باشد؛ تاکنون در هر حوزه‌ای قول دادیم، صادق الوعد بودیم رفع چالش‌های بخش کشاورزی، تعهد اشتغالزایی و کاهش بیکاری، آغاز سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ همت در بخش اقتصادی، ایجاد زنجیره ارزش در تولیدات از جمله اقداماتی انجام گرفته است.

استاندار گیلان بیان کرد: از شما انتظار دارم در بحث پسماند و تفکیک از مبدا جدی‌تر ورود کنید، از شهرداران و دهیاران موفق در این بخش قدردانی می‌کنیم. پهنه پسماند سراوان به اندازه ۴۰ سال کار دارد و متأسفانه تا پیش از این به علت عدم ثبات مدیریت شهری ساماندهی آن پیشرفتی نداشت اما ساماندهی پهنه سراوان به ۸۵ درصد رسیده است، اکنون ساماندهی شیرآبه در سراوان مانده که بعد از تعیین پیمانکار آغاز می‌شود، کارها در حال انجام است پیگیر زباله سوز هم هستیم.

وی با بیان اینکه همه شهرها در بحث ساماندهی پسماند دست به کار شوند و معضل زباله را جدی بگیرند، ادامه داد: تصفیه خانه شهر صنعتی ۲۵ درصد پیشرفت دارد که ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار تاکنون تخصیص یافته است.

کد خبر 6095165

دیگر خبرها

  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • ضرورت اجتناب از افغان ستیزی/کشور در حوزه حضور اتباع اشباع شده است
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور