Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان گفت: دفتر روستایی استانداری گروه بازرسی تشکیل داده است تا به امر نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در روستاها بپردازد که از امروز این گروه کار خود را شروع خواهد کرد ضمن آنکه چک لیست نظارت بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مطب‌ها و آزمایشگاه‌ها نیز تهیه و از این هفته کار آنها نیز آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"غلامحسین نویدی" عصر امروز ۱۱ مردادماه در ستاد مقابله با کرونا استان کرمان گفت: ۲۲ گروه نظارتی در سطح استان تشکیل شده است و در راستای نظارت بر واحدها و دستگاه های اجرایی استان ۳۲ چک لیست تهیه که چک لیست هر بخش جداگانه می باشد.

وی با بیان این مطلب که دو گروه نظارتی به ۲۰ گروه قبلی از هفته گذشته اضافه شده است، ادامه داد: دفتر روستایی استانداری گروه بازرسی تشکیل داده است تا به امر نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در روستاها بپردازد که از امروز این گروه کار خود را شروع خواهد کرد ضمن آنکه چک لیست نظارت بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در مطب‌ها و آزمایشگاه‌ها نیز تهیه و از این هفته کار آنها نیز آغاز خواهد شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانتعداد بازرسان را ۹۶۹ نفر اعلام کرد و عنوان کرد: هنوز تعداد بازرسین به ازای سرانه کم است زیرا هر بازرس به ‌طور متوسط در ماه به ۱۷۳ واحد باید سرکشی کند.

وی با بیان اینکه به طور کلی در کل استان باید از حدود ۸۰۹ هزار و ۲۰ واحد بازرسی صورت گیرد، اظهار کرد: هفته قبل ۶۶۸۳ بازرسی انجام که ۲۷۲۸ تذکر شفاهی و ۷۲۵ تذکر کتبی و ۹۱ فقره تعطیلی را داشته ایم و بیشترین بازرسی‌ها مربوط به دانشگاه علوم پزشکی کرمان و سپس سازمان صمت بوده است.

نویدی با اشاره به تشکیل گشت ویژه کووید ۱۹ در سطح استان بیان کرد: گشت ویژه کووید ۱۹ نیز ۶۱۷ تذکر شفاهی و ۱۱۳ تذکر کتبی و ۶۴ واحد را تاکنون پلمب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ادارات، دستگاه‌ها، بیمه‌ها، بانک‌ها، دفاتر پیشخوان را جزء آن دسته از گروه‌هایی دانست که پروتکل‌های بهداشتی را بالای ۸۰ درصد رعایت کرده‌اند، اظهار کرد: متاسفانه محل برگزاری مراسمات، پاساژها و حمل و نقل عمومی کمترین درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در این ایام داشته اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نظارت پروتکل بهداشتی استانداری کرمان اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی اجرای پروتکل های بهداشتی چک لیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،شاهین مستوفی با اعلام شناسایی فرار مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان فارس گفت: در راستای رسیدگی به اسناد و مدارک به­ دست آمده از اجرای بازرسی مالیاتی موضوع ماده (۱۸۱) قانون مالیات­های مستقیم یک شرکت فعال در زمینه تولید فوم ساختمانی، فردی به عنوان دلال مواد اولیه پتروشیمی شناسایی شده است که با توجه به اجرای بازرسی‌های صورت گرفته از محل فعالیت شخص نامبرده، مشخص شد در بازه زمانی سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ فروشی افزون بر ۸۶۰ میلیارد تومان فروش مواد اولیه پتروشیمی خارج از شبکه رسمی کشور داشته است.
مستوفی افزود: شخص مذکور مطابق اطلاعات موجود در سامانه‌های مالیاتی، صرفا مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان فروش در اظهارنامه مالیاتی سال ۱۴۰۱ ابراز نموده است که در همین راستا اقدامات قانونی مبنی بر تنظیم گزارش مالیاتی و مطالبه مالیات و جرائم متعلقه در منابع مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده از مودی در موعد مقرر قانونی، در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر