Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسینی با اعلام توزیع سبدهای معیشتی در میان نیازمندان به همت اهالی مسجد امام باقر(ع)، گفت: به مناسبت دهه ولایت و امامت ۵۰ سبد کالا به ارزش ۲۵۰ هزار تومان میان محرومان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام «سید محمد حسینی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از توزیع 50 بسته سبد معیشتی به مناسبت دهه ولایت و امامت در میان خانواده های کم برخوردار خبر داد و اظهار کرد: این سبد معیشتی که ارزش هر بسته آن 250 هزار تومان است با کمک خیرین و نمازگزاران مسجد تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد امام محمدباقر(ع) (واقع در میدان المپیک شهرک صدرا) با اشاره به خدمت رسانی به محرومین و خانواده های کم برخوردار از شیوع ویروس کرونا، گفت: در دو مرحله سبد معیشتی میان نیازمندان توزیع شد که در مرحله اول 150 سبد کالا و در مرحله دوم 70 بسته سبد ارزاق میان محرومان توزیع شد.ضمن اینکه تولید و توزیع ماسک، گان و  آبمیوه در بیمارستان های پیرامون مسجد نیز مورد توجه قرار گرفت.

 

حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: فعالان مسجد امام محمد باقر(ع) دهکده المپیک، شهرک صدرا در حال تهیه و تولید ماسک برای ماه محرم هستند تا در برگزاری برنامه ها به منظور حفظ سلامت مردم و رعایت نکات بهداشتی در میان مردم توزیع شود.

 

وی از تدارک ویژه برنامه های فرهنگی و هنری از طریق کانال مجازی مسجد برای مخاطبان خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه ها از زمان شیوع ویروس کرونا به دلیل آنکه امکان برگزاری برنامه های حضوری فراهم نیست، در حال اجرا است.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک های مومنانه دهه ولایت و امامت غدیر مسجد امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور