Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حشمت رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح برنامه‌های دهه ولایت و عید غدیر بیان کرد: به منظور گرامیداشت دهه ولایت و عید سعید غدیر برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در سطح استان از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی گفت: هیئت‌های مذهبی، جامعه روحانیت، مداحان، تشکل‌های فرهنگی و دینی برنامه‌های خودشان را از طریق فضای مجازی در اختیار عموم مردم قرار خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی بیان کرد: از جمله کارهایی که صورت خواهد گرفت در ایام عید غدیر اطعام غدیر است، در سطح استان بیش از پنج هزار پرس غذا توسط خیرین تهیه و توزیع خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام عنوان کرد: امیدواریم که همه خیرین محترم و کسانی که نذر دارند با رعایت ضوابط بهداشتی و بسته بندی‌های بهداشتی این کار را انجام بدهند.

وی گفت: قرائت زیارت امین الله در شب عید غدیر به صورت هماهنگ یکی از برنامه‌هایی است که اطلاع‌رسانی خواهد شد.

حجت الاسلام رستمی در ادامه بیان کرد: مسابقات فرهنگی با موضوعات مختلف مرتبط با غدیر توسط فعالان رسانه‌ای انجام خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: آذین بندی معابر فضاسازی و ایجاد محیط شاد در دستور کار است که در این زمینه شهرداری‌های استان هم مشارکت خواهند داشت و امیدواریم که همه بتوانیم در این ایام با توجه به اینکه عید غدیر که بزرگترین اعیاد اسلامی است بتوانیم مراسمات را در فضای مجازی و این بستر به پیش ببریم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا هیچ مراسمی بدون مجوز ستاد کرونا در استان اجرا نخواهد شد.

کد خبر 4988178

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی دهه ولایت عید غدیر خم ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ازدواج بیرجند ماه محرم کرمانشاه عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی و یک سند تاریخی برای نسل‌های آینده است و هرکس به گلزار شهدا وارد می‌شود احساس معنوی پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد سبحان حسنی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اظهار کرد: مسئولیت یک امانت الهی است و هر مدیر باید به تکلیف خود عمل کند، خدمت در بنیاد شهید علاوه بر مسئولیت و موهبت خدمت‌گذاری به مردم به مثابه فعالیت در میدان جهاد و ایثار است.

وی افزود: خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران علاوه بر خدمات معیشتی، درمانی و غیره به جامعه هدف، نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به اینکه گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی و یک سند تاریخی برای نسل‌های آینده است، خاطرنشان کرد: هر فردی که در گلزار شهدا وارد می‌شود احساس معنوی پیدا خواهد کرد؛ بنابراین ضرورت دارد برای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از مکان‌های مورد بازدید در اردوهای دانش‌آموزی گلزار و یادمان شهدا باشد.

حسنی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها و تجلیل از خانواده شهدا کار بسیار ارزشمند و ارتباط با خانواده شهدا و جامعه ایثارگران یک موهبت الهی است، گفت: خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌دهی به خانواده شهدا، افزود: هدف دشمن، ایجاد فاصله میان فرزندان شهدا با آرمان‌های انقلاب و نظام است و وظیفه داریم با اقدامات فرهنگی، ارزشی و جهادی این خلاءها را رفع کنیم.

کد خبر 748383

دیگر خبرها

  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد