Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار مازندران از تهیه و تولید دو اثر موسیقی محلی با موضوع دفاع مقدس در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، روح الله ایرانمهر از تهیه و تولید دو اثر موسیقی «پهلوون ریکا» و «بازگشت پرستوها» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مازندران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این دو اثر به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی تولید می‌شود.

معاون هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار مازندران، افزود: موسیقی «پهلوون ریکا» و «بازگشت پرستوها»  کاری از بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با مشارکت صدا و سیما و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است که ضبط آن ساعت ۱۵ تا ۱۷ عصر امروز در استودیو فرهنگ‌خانه مازندران کلید می‌خورد.

ایرانمهر ادامه داد: این دو اثر هنری با صدای استاد «محمدرضا اسحاقی» و گروه موسیقی دشتستان به کارگردانی «هادی محمدی درواری» تهیه و تولید می‌شود.

این مسئول افزود: «پهلوون ریکا» موسیقی به زبان محلی مازندرانی است که نقش پر رنگ جوانان مازندران در عرصه دفاع مقدس به‌ویژه شهامت و پایمردی این عزیزان در دوران اسارت به قالب هنر درآورده است.

ایرانمهر ادامه داد: موسیقی «بازگشت پرستوها» نیز به موضوع ورود آزادگان عزیز و شور حال وصف ناپذیر مردم این استان در استقبال از این سبکبالان عاشق می‌پردازد.

وی در پایان گفت: از این دو اثر حماسی محلی مازندرانی در روز ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهمن رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس استانی فرهنگی و هنری اداره کل حفظ آثار تهیه و تولید دفاع مقدس دو اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

دیگر خبرها

  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • طرز تهیه پنیر محلی با ۴۰ کیلو شیر گاو (فیلم)
  • تنظیم متفاوت از یک قطعه موسیقی نواحی ایران
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • جایگاه میرنوروز از نگاه ملی مغفول مانده است
  • شعر میرنوروز آمیخته با مضامین قرآنی است
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان