Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@13:31:10 GMT

حمله فرشاد پیوس؛ این ظلم را تمام کنید

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۱۷۴۴

حمله فرشاد پیوس؛ این ظلم را تمام کنید

سرمربی چوکای تالش به اتفاقات پیش از دیدار حساس تیمش مقابل نفت گچساران واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، فرشاد پیوس در آستانه دیدار حساس تیمش در لیگ دسته دوم که می‌تواند حکم به صعود تیم تالشی بدهد، به اتفاقات دیگر دیدار این گروه واکنش نشان داد.

پیوس در اینباره می‌گوید: پاس همدان در آستانه بازی با مس شهر بابک اعلام کرده که تیمش ۶ بازیکن کرونایی دارد و به دنبال تعویق این بازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگر می‌شود با ۶ کرونایی بازی لغو شود و این میانگین اصلا برای لغو بازی که اعلام شده ۲۵ درصد اعضا نمی‌تواند انجام شود.


سرمربی چوکای تالش در ادامه گفت: از مسوولان عزیز خواهش می‌کنم فوتبال را سیاسی نکنند و بگذارند این فوتبال برای لذت و خوشحالی ما باقی بماند. پاس همدان تاکنون ۹ امتیاز ناجوانمردانه گرفته و تیم‌های ایرانجوان و هف سمنان مقابل آن حاضر نشده و یک تیم دیگر هم ساعت ۱۰ صبح به همدان رفت و ساعت ۲ بازی کردند!

 

پیوس در ادامه با اشاره به حساسیت بازی گفت: ما مدعی صعود هستیم و چرا اکنون باید بازی همزمان ما با گچساران و در سمت مقابل پاس همدان با مس شهر بابک اینچنین شود و حریف در فاصله ۲۴ ساعت به بازی اعلام کند ۶ کرونایی دارد و در آن حاضر نشود و به دنبال تعویق بازی باشد.

وی در پایان گفت: این حق مردم تالش نیست که زحمات آنها اینچنین نادیده گرفته شود و ما احتیاج به هیچ حمایت و نگاه ویژه نداریم و فقط خواهان اجرای عدالت و قانون هستیم.

فرشاد پیوس (سرمربی) چوکا تالش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چوکا تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، موریس موتو پائز سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه پنجم اردیبهشت وارد تهران شد.   وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.   نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت ۹:۳۰ دقیقه یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی کشورمان به سوال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.   قبلا زمان این نشست ساعت ۹ اعلام شده بود که به دلیل برنامه کاری کمیته ملی المپیک با ۳۰ دقیقه تاخیر از ساعت ۹:۳۰ شروع خواهد شد.   رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خرداد آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان