Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار رابر گفت: تعداد ۲۳ روستا در استان‌های کرمان و هرمزگان توسط مجمع خیرین کشور آبرسانی می‌شود و آب به‌صورت مجانی در اختیار روستائیان قرار می‌گیرد.

 امیرحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در رابر اظهار داشت: طی رایزنی با مجمع خیرین مرکز کشور قرار شد تعداد ۲۳روستا در استان‌های کرمان و هرمزگان توسط این مجمع آبرسانی شود و آب به‌صورت مجانی در اختیار روستائیان قرارگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رابر و نماینده مجمع خیرین کشور با بیان اینکه آبرسانی به روستاها آغازشده و در حال حاضر تعدادی از پروژه‌ها  ۳۰ تا۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، گفت: پیشرفت بعضی پروژه‌ها با توجه به کمبود پیمانکار کند شده است.

وی بیان داشت: در شهرستان رابر ۱۱ روستای زربران و پای زبر، توکل‌آباد، آلغیاثی، اشکنوئیه، برف انبار، اسفناسفلی، آبگرم، اسفناعلیا، کنگاو، خمیروط، دره بید دراین طرح آبرسانی خواهند شد.

وی عنوان کرد: دو روستای آغین و چاه‌حیدر در عنبرآباد، سه روستای طبق نمداد ۱و۲، استیگی  در شهرستان رودبار، روستای کلاهان در شهرستان قلعه‌گنج و ۶ روستای گوهرکوه ۱و۲، تج اسلام‌آباد، دومرخ ، شک انارک و احمد آباد در بشاگرد استان هرمزگان در قالب این طرح آبرسانی خواهند شد.

فرماندار رابر بیان کرد: در این طرح آبرسانی شامل تامین آب، احداث مخزن، لوله‌کشی و سایر هزینه‌ها را مجمع خیرین کشور بر عهده گرفته است.

امیرحیدری متذکر شد: آب نیز به‌صورت رایگان در اختیار ساکنان این روستاها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/3388/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: آبرسانی کرمان هرمزگان روستائیان مجمع خیرین کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی فوق العاده سالیانه هیأت فوتبال استان کرمان پیش از ظهر امروز با حضور مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال، پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان، جهانشاهی رئیس هیأت فوتبال و اعضا مجمع برگزار شد.

در این مجمع پس از صحبت‌های رئیس هیأت فوتبال استان، مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال، گزارش‌های مالی و عملکردی هیأت کرمان توسط کارشناسان مربوط ارائه شد.

کد خبر 6095109

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۵۱۱ روستای فاقد آب شُرب سالم در کرمانشاه ظرف ۳ سال
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره