Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان تبریزی در قالب کمپین کروما در یک راهپیمایی ضمن بیان نکات بهداشتی، اقدام به توزیع ۲۰۰۰ ماسک در منطقه رضوانشهر کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان تبریزی با تجهیزات کامل از جمله، گان، شیلد، دستکش، ماسک و ارائه نکات بهداشتی منطقه رضوانشهر به توزیع ۲ هزار ماسک رایگان پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، از سری فعالیت‌های کمپین کروما، راهپیمایی کرونایی با محوریت توزیع رایگان ماسک با حضور دانشجویان داوطلب همتایار سلامت اداره مشاوره علوم پزشکی تبریز و دیگر دانشگاه‌های استان با همراهی سازمان مردم نهاد امید سازان راه سلامت برگزار شد.
دانشجویان داوطلب در این راهپیمایی با بیان نکات بهداشتی از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و جمع آوری ماسک‌های آلوده جهت پیشگیری از گسترش عفونت، عابران را به رعایت این موارد، ترغیب و تشویق کردند.
در راهپیمایی این هفته، دانشجویان داوطلب در راهپیمایی خود پلاکارد‌هایی با مضمون رعایت اصول بهداشتی و عکس شهدای مدافع سلامت در دست داشتند.  
در هفته نخست کمپین کروما با محوریت آموزش اصول بهداشتی به رانندگان تاکسی و تاکید بر استفاده از ماسک برگزار شد. در هفته دوم نیز دانشجویان داوطلب با تمام تجهیزات بهداشتی از جمله گان، شیلد و ماسک در نقاط مرکزی و پرتردد شهر، چون میدان ساعت، پیاده راه تربیت و مقابل مصلای حضرت امام (ره) حضور یافتند و نکات علمی و بهداشتی را با هدف ایجاد حساسیت در میان مردم برای رعایت موارد بهداشتی و یادآوری خستگی و زحمات کادر بهداشت و درمان بیان کردند.
همچنین در هفته سوم راهپیمایی کرونایی در قالب کمپین کروما، دانشجویان داوطلب در عابرگذر شهریار منطقه ولیعصر با تجهیزات کامل از جمله گان، شیلد، دستکش، ماسک و... حاضر شدند و با بیان نکات بهداشتی از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و جمع آوری ماسک‌های آلوده جهت پیشگیری از گسترش عفونت، عابران را به رعایت این موارد، ترغیب و تشویق کردند.
در هفته سوم راهپیمایی کرونایی، حمل تصاویر شهدای مدافع سلامت شهر تبریز توسط دانشجویان با هدف آشنایی مردم با زحمات، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های کادر درمان و بهداشت استان در مبارزه با بیماری کرونا بود.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تبریز کرونا ویروس وزارت بهداشت دانشجویان داوطلب نکات بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاضی تبریزی از برترین‌های کشور در صدور حکم مجازات جایگزین حبس

جوانمردی کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از حضور مجرمان جرم‌های سبک در زندان و حفظ شان و منزلت خانواده‌ی افرادی با جرم‌های کوچک را از جمله مواردی برشمرد که وی را بر آن داشته تا مجازات‌های جایگزین حبس را به زندانی کردن آنها ترجیح دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • قاضی تبریزی از برترین‌های کشور در صدور حکم مجازات جایگزین حبس
  • شناسایی و توقیف یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد