Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجم شعاع، استفاده از پشتیبان نظام یعنی مردم را یکی از کارکردهای شورا برشمرد و گفت: آنچه باعث بوجود آمدن انقلاب و تداوم آن می شود پشتیبانی مردم است که اگر این حضور نبود این نظام نمی توانست با این عظمت و قدرت در منطقه و جهان حضور یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، حسین انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان پیش از ظهر امروز طی نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن 12 مرداد روز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تبریک دهه ولایت اظهار کرد: با توجه به اینکه عید قربان عید امامت است و حضرت ابراهیم (ع) به فرمان خداوند  در این روز بعد از سرافرازی از یک آزمایش سخت به ولایت رسید، در روز عید غدیر هم امیر مؤمنان علی (ع) توسط پیامبر به امامت منصوب شد، به همین دلیل ازعید قربان تا عید غدیر را دهه امامت نامگذاری کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تحت کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد غدیر معرفی شده و در این رابطه برنامه هایی نیز در دست اجرا دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، تبلیغات و فضاسازی سطح شهر و میادین، مراسم نورافشانی در 30 نقطه از شهر کرمان در شب عید غدیر بصورت همزمان توسط شهرداری ها، تشکل های مردمی و بقاع متبرکه، انتشار مطالب محتوایی در رابطه با عید غدیر و بحث ولایت و امامت توسط خبرگزاری ها و صدا و سیما را  از جمله برنامه های این کمیته برشمرد.

انجم شعاع همچنین به 12 مرداد روز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی به برگزاری مراسم انقلابی و مذهبی اقدام کردند که مشکلاتی ایجاد شده بود و به همین دلیل حضرت امام فرمان به تشکیل نهادی با نام «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی» دادند.

وی عنوان کرد: از آن زمان تا به امروز تمام برنامه های ملی و مذهبی حول محور نظام و انقلاب توسط این شورا برگزار می گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: تاکنون برنامه هایی که توسط شورای هماهنگی برگزار شده استفاده از تمامی ظرفیت دستگاه ها بوده است که از جمله آن می توان به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) ، مراسم 7 تیر، افشای حقوق بشر آمریکا، 13 آبان، 9 دی، راهپیمایی روز قدس،  22 بهمن  و... اشاره کرد.

انجم شعاع با بیان اینکه این شورا با تمامی دستگاه های اجرایی تعامل دارد، عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان فراجناحی و فرا سازمانی با تمام دستگاه هایی که در چارچوب نظام و انقلاب حرکت می کنند از توان آنان استفاده می کند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از برنامه های مهم شورا حرکت در مسیر ولایت است، اذعان کرد: لحظه شناسی شورا یکی از عوامل مهمی است که خود مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید داشته و می فرمایند شورای هماهنگی توانسته لحظه ها را شناسایی و بر آن تصمیم گیری کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه یکی از آثار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از بین بردن فتنه هایی علیه نظام جمهوری اسلامی است، گفت: در فتنه 88 شورای هماهنگی توانست به موقع اقدام  و آن را خنثی کند.

انجم شعاع، استفاده از پشتیبان نظام یعنی مردم را یکی از کارکردهای شورا برشمرد و گفت: آنچه باعث بوجود آمدن انقلاب و تداوم آن می شود پشتیبانی مردم است که اگر این حضور نبود این نظام نمی توانست با این عظمت و قدرت در منطقه و جهان حضور یابد.

وی تاکید کرد: آنچه باعث می شود تا مردم منسجم در صحنه حضور یابند همین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ایجاد وحدت و انسجام داخلی را یکی از فعالیت ها و تاثیرات این شورا درسطح جامعه و نظام برشمرد.

انجم شعاع عنوان کرد: خیلی وقت ها دشمن  از طریق توطئه و فتنه سعی در براندازی نظام داشته است اما با برگزاری به موقع مراسم های ملی از جمله برپایی راهپیمایی ها و حضور منسجم مردم باعث شده تا این فتنه ها خنثی و دشمن به هدف شوم خود نرسد.

وی، تقویت جایگاه ولایت فقیه در جامعه، تقویت بعد مردمی نظام را از دیگر فعالیت های شورا برشمرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: رویکرد ما یک رویکرد فرهنگی است و آن را همیشه  درکنار سایر مراسم های ملی و مذهبی برگزار کرده ایم که از جمله آن می توان به تبلیغات رسانه ای درفضای مجازی، تولیدمجموعه های نمایشگاهی برای فضای حقیقی و مجازی از جمله روز قدس و مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، تولید موشن گرافیک برای افشای حقوق بشری آمریکا، حضور فعال در گروه ها و کانال های ایجاد شده در فضای مجازی و راه اندازی مسابقات تلویزیونی اشاره کرد.

انجم شعاع همچنین به ویژه برنامه شهید باهنر که در 8 شهریور برگزار خواهد شد اشاره و اذعان کرد: این ویژه برنامه با برگزاری فعالیت های فرهنگی از جمله برگزاری مسابقه بین دانش آموزان و دانشجویان در 6 مقطع   از دوشنبه 13 مرداد ماه به صورت استانی برگزارخواهد شد و هدف ازاجرای این برنامه آشنایی با افکار شهید باهنر می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان دستگاه ها انجم شعاع عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم

 ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در نشست مشترک دولت و استانداران گفت: حرکت بزرگ ملت ایران و نمایش قدرت مردم اراده ملتی بود که می‌خواهد آزاد زندگی کند و اکنون در باشگاه قدرت‌های منطقه و جهانی جز برترین‌ها هستیم.

وی افزود :کار همه صاحبان قلم و بیان این است که هر چهره‌ای به نوبه خود امید آفرینی کند، چرا که دشمن به فکر ایجاد نا امیدی در دل مردم است و ما در دولت سعی می‌کنیم با عمل به وعده‌ها در این راستا تلاش کند.

رئیسی متذکر شد: دولت با مردم صادق است و شفافیت دارد و مطمئن باشید آنچه مردم را با ما همدل می‌کند صداقت ما است و باید هر اتفاقی که می‌افتد گزارش آن را در اختیار جامعه قرار دهیم پس باید ارتباط مثبت و مستمر خود را با مردم حفظ کنیم.

رئیس قوه مجریه با تشکر از دست اندرکاران انتخابات دور نخست مجلس گفت: به چهار اصل مدنظر رهبر انقلاب در انتخابات عمل شد و همه پرسی دارای امنیت و سلامت بود و استانداران تلاش کنند در دوم هم اصول مدنظر رهبری محقق شود.مردم همواره در انتخابات شرکت می‌کنند و در دوم نیز حضور می یابند و مجلس جدید شکل خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال موج سواری است و همواره باید امنیت را به عنوان یک ضرورت روز به روز ارتقا پیدا کند، گفت: همه بخش‌های کشور باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند و برای آن برنامه ریزی استانی و کلان شود و حتی کارخانه‌ها و کارگاه‌ها هم باید خود را برای محقق شدن جهش تولید دخیل بدانند و همچنین بانک‌ها باید تامین مالی را به درستی انجام دهند.

رئیسی ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند که دولت باید در اقتصاد به مردم میدان بدهد و لذا قوه مجریه باید تلاش کند تا شرکت‌ها و کارگاه‌ها توانمند شوند و موانع تولید باید رفع شود.بخش‌های مختلف باید تلاش کنند و دانشگاه‌ها در دانش بنیان می‌توانند ثروت بزرگی برای کشور خلق کنند. کشور ما در برخی بخش‌ها به بهشت معادن معروف است.

او تاکید کرد: اقتصاد کشاورزی باید در روستا‌ها تقویت شوند تا اهالی آنها به شهر‌های دیگر مهاجرت نکنند و به ماندن در محل زندگی خود امیدوار باشند. بسیاری ظرفیت‌ها بالفعل هستند و دولت تلاش می‌کند با شناسایی آنها این ظرفیت‌ها را فعلیت ببخشد.

رئیس جمهور گفت: باید بهره وری در بخش‌های مختلف کشور بررسی شود و برای بالابردن آن تلاش صورت گیرد. هرچه در جامعه قانون نداری بالاتر برود پیشرفت جامعه میسرتر خواهد شد.حضرت آقا یک بار فرمودند که مصرف ما با بسیاری از کشور‌های بزرگ دنیا برابری می‌کند و برای مرتفع کردن این امر باید تلاش شود و فرهنگ سازی صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • ویدیو/ از طرح دغدغه‌های کارگران تا دوری از باندهای قدرت و ثروت
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند