Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@19:11:32 GMT

دوره آموزشی شیوه های ارتباط مؤثر

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۲۱۹۹۲

دوره آموزشی شیوه های ارتباط مؤثر

دوره آموزشی شیوه های ارتباط مؤثر به صورت آنلاین و با حضور استاد حاجی زاده از سوی فرهنگسرای قرآن برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای قرآن، با توجه به شرایط کنونی و برگزاری کلاس های غیرحضوری، واحد آموزش این فرهنگسرا نیز بسیاری از کلاس های خود را به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره آموزشی شیوه های ارتباط مؤثر یکی از همین دوره هاست که ثبت نام آن آغاز شده و از سه شنبه 21 مردادماه روزهای سه شنبه ساعت 11 تا 12 برگزار خواهد شد.

مدرس این دوره استاد شهلا حاجی زاده روانشناس و مشاوره خانواده است. این دوره شامل کسب بهترین راههای ارتباط موثر بین فردی و همچنین ارتباط در تعامل با اعضای خانواده است.

علاقمندان برای ثبت نام به سامانه آموزش آنلاین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مراجعه فرمایند

http://Edu.farhangihonari.ir.

ضمنا تلفن 55788534 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: دوره آنلاین فرهنگسرای قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۲۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و بعد از برگزاری جلسه اولیه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی، اعتراض‌هایی به نحوه انتخاب رئیس و دبیر کمیسیون مطرح شد. 

حسین رسولی، قهرمان بازی‌های آسیایی مدعی شد که در انتخابات این کمیسیون تخلف صورت گرفته است: "طبق آیین‌نامه باید همه اعضای کمیسیون حضور فیزیکی داشته باشند و به‌صورت آنلاین نمی‌توانند رای بدهند اما آقای کیوان قنبرزاده و فرزانه فصیحی به‌صورت آنلاین رای دادند و یکی از بزرگترین تخلفات هم این بود که آقای تفتیان تماس گرفتند و رای آقای قنبرزاده را گرفتند."

در پی این اعتراض امروز پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی اشاره کرد که این انتخابات تکرار خواهد شد: "ما هر چیزی که وزارت برای ما ابلاغ کند مبنی بر لغو یا تأیید، انجام می‌دهیم. شکل برگزاری کمیسیون مشکل نداشته است، اما دو نفر در جلسه به‌صورت آنلاین حضور داشتند و نماینده وزارت هم گفت که ایرادی ندارد آنها رأی بدهند. در آیین‌نامه آمده است که جلسه با دو سوم اعضا تشکیل شود که این اتفاق رخ داده. رأی‌گیری هم دو بار انجام شد که تکرار این رأی‌گیری به دلیل ناآگاهی ورزشکاران بوده است. به هر حال تصمیم بر آن شده است که انتخابات کمیسیون ورزشکاران برای انتخاب نفرات حاضر در مجمع، مجدداً انجام شود."

از آنجایی که انتخابات فدراسیون دوومیدانی به زودی برگزار می‌شود، انتخاب اعضای کمیسیون ورزشکاران از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود و باید در جلسه بعدی ورزشکارانی که می‌توانند در انتخابات حاضر باشند نیز معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • عجیب ترین شیوه حمل بار با خودرو که تاکنون دیده اید‍! | ویدئو
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم